اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

گرشاسبی: نیمکت تیم ملی ثبات داشته باشد بهتر است

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال و بازگشت احتمالی کی‌روش واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و حواشی پیرامون آن اظهار داشت: ما باید الگو باشیم و در آسیا می توانیم الگو باشیم اما این رفتارها را نفهمیدم برای چه بود. به خیر گذشت و احتمال خطر وجود داشت که البته با برگزاری انتخابات به خیر گذشت.

وی در پاسخ به این سوال که با همه این اتفاقات حالا مهدی تاج قطعا رئیس فدراسیون فوتبال است یا نه افزود: قرار نیست اتفاقی بیفتد. نمایندگان فیفا و ای اف سی با کسی شوخی ندارند. آنها اینجا بودند و فیفا در جریان همه چیز قرار می‌گیرد. وقتی اسامی روی تخته نوشته شده باید همه احترام بگذاریم. گذشته‌ها گذشته و باید همه چیزا را فراموش کنیم. باید به جام جهانی فکر کنیم و اگر مردم ایران را دوست داریم باید به خاطر دل مردم دست به دست هم بدهیم تا با تیمی پرقدرت به جام جهانی برویم.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که به نظر شما در آستانه جام جهانی نیمکت تیم ملی باید ثبات داشته باشد یا با تحولات احتمالی موافق هستید گفت: به هر حال برای این صحبت‌ها زود است اما بایستی با بازیکنان جلسه گذاشت. بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و باید به پرچم کشور و زمین سبز فکر کنند. باید به تصمیمات احترام گذاشت اما به نظرم ثبات وجود داشته باشد بهتر است. البته من نمی دانم چه اتفاقاتی قرار است رخ بدهد. انتخابات و رای گیری شفاف بود اما اتفاق دیشب مقداری شبهه ایجاد کرد. البته برخی از اعضای مجمع به شهر خودشان برگشتند چون فکر می‌کردند مراسم لغو شده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: رد شدن انتخابات باید بر اساس قوانین باشد چون هیات رئیسه فدراسیون این موضوع را قبول نکرد. آن بیانیه پذیرفته نشد.

وی در خصوص اینکه اگر کی‌روش دوباره به فوتبال ایران برگردد باید به اسکوچیچ هم خسارت بدهیم و این در حالی است که تاج گفته بود برگردد کی‌روش را به ایران برمی‌گرداند اظهار داشت: به نظرم برای این حرف ها زود است. باید آقای تاج از فردا که مستقر شد ببینیم چه می کند. از حرف تا عمل زیاد راه است. شاید با بازیکنان تیم ملی جلسه گذاشت و نظر او هم عوض شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا