اخبار ورزشیفوتبال جهان

گرت بیل از رئال مادرید خداحافظی کرد

گرت بیل با انتشار نامه‌ای از هواداران رئال مادرید خداحافظی کرد و به داستان ۹ ساله خود در لالیگا پایان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، گرت بیل پس از ۹ سال بازی در رئال مادرید از این تیم جدا شد.

ستاره ولزی که روزهای پر افت و خیز و جنجالی در مادرید گذراند، سرانجام با اتمام قرارداد تصمیم به ترک این تیم گرفت.

بیل نوشت: من این پیام را می‌نویسم تا از همه هم‌تیمی‌هایم، چه در گذشته در چه الان، از همه مربی‌هایم ، کادر فنی و همه هوادارانی که در این مدت از من حمایت کردند، تشکر کنم.

وی ادامه داد:‌من ۹ سال پیش به اینجا رسیدم، یک مرد جوان بودم که می‌خواست به آرزوهایش و بازی در رئال مادرید برسد. او می‌خواست لباس سفید مادرید را بپوشد و در سانتیاگو برنائو بازی کند. او می‌خواست جام ببرد و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بشود. او به همین دلیل معروف شده بود تا بتواند به این جوایز برسد.

ستاره ولزی اظهار داشت: من الان می‌توانم صادقانه بگویم که به چیزی که می‌خواستم، به آرزویم رسیدم. خیلی بیشتر از آن چیزی که توقعش را داشتم.

بیل تاکید کرد: بدل شدن به بخشی از این باشگاه و بدست آوردن چنین افتخاراتی باعث خوشحالی من است. هیچ وقت آن را فراموش نمی‌کنم و این ۹ سال را یک تجربه عالی می‌دانم.

وی در انتها گفت: از فلورنتینو پرز تشکر می‌کنم ، از خوزه آنخل سانچز و هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید که به من این فرصت را داد تا در این باشگاه بازی کنم. ما با هم لحظاتی فراموش ناشدنی را در رئال مادرید و در دنیای فوتبال خلق کردیم. بازی در این تیم برایم افتخار بود. از شما ممنونم، زنده باد مادرید.

پیش از بیل، مارسلو و ایسکو نیز از رئال مادرید جدا شدند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 4 =

دکمه بازگشت به بالا