اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

کی‌روش خطاب به خبرنگار انگلیسی:برای طرح این سوال چقدر پول گرفتی؟

کارلوس کی‌روش با پاسخی جالب، به رفتار و سوال سیاسی خبرنگار رسانه انگلیسی پاسخ داد.

به گزارش پیشرو ورزش، امروز در نشست خبری سرمربی تیم ملی، سماجت و رفتار سیاسی خبرنگار انگلیسی اسکای‌ اسپورت در طرح سوالات سیاسی با واکنش هوشمندانه کارلوس کی‌روش همراه شد.

این خبرنگار که با وجود طرح ادعایی درباره فشار به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی برای سکوت در مقابل اتفاقات اخیر در ایران، با پاسخ کی‌روش روبه‌رو شده بود، با سماجت و در حالی که میکروفن در اختیار خبرنگار دیگری بود به سوال‌های سیاسی خود ادامه داد و در سوالی توهین‌آمیز به کی‌روش گفت: سرمربیگری تیم کشوری که حقوق زنان در آن رعایت نمی‌شود چه منفعتی برای شما دارد؟

کی‌روش در واکنش به این صحبت‌ها گفت: شما که خبرنگار یک کمپانی خبری خصوصی هستید چه مبلغی برای این سوال دریافت می‌کنید؟ لطفا حرف و یا اقدامی که من نکرده‌ام را به من منتسب نکنید.

پس از این صحبتها و با اتمام نشست خبری، کی‌روش خطاب به این خبرنگار گفت:به حرف‌های من فکر کنید! راستی از کشور خودتان چه خبر؟

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا