اخبار ورزشیفوتبال جهان

کومان: با این بازیکنان بهترین نمایشمان را داشتیم

رونالد کومان که اکنون در آستانه برکناری از بارسلونا قرار گرفته در خصوص نمایش ضعیف تیمش در نیوکمپ و تساوی مقابل گرانادا صحبت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لالیگا بارسلونا در خانه یک نمایشی فاجعه‌بار از خود به ثبت رساند و مقابل گرانادا به زحمت به تساوی یک بر یک رسید.

رونالد کومان که اکنون شغلش نیز به خطر افتاده و شاید به گفته برخی رسانه‌های اسپانیایی تا هفته آینده اخراج شود، در خصوص این بازی صحبت کرد.

سرمربی بارسلونا گفت: یک شروع بد می‌تواند بازی را به پیچیده‌ترین حالت ممکن پیش ببرد. ما در دقیقه ۲ گلی دریافت کردیم که بازی به شدت برای ما سخت شد. البته من از تلاش و انگیزه بازیکنان تشکر می‌کنم. ما باید از این رفتار بازیکنان قدردانی کنیم.


بارسلونا در دقیقه ۲ گل و در اولین حمله دروازه‌اش باز شد

کومان ادامه داد: آراخو بازیکن خارق العاده و بسیار حرفه‌ای است. ما واقعا به او نیاز داریم، مخصوصا در چنین بازی‌هایی. ما سیستم بازی را تغییر دادیم با پیکه، آراخو و لوک دی‌یونگ و همین باعث شد تا تساوی بدست آید. باز هم می‌گویم که انگیزه، جاه طلبی و رفتار بازیکنان برای رسیدن به گل تساوی فوق العاده بود.

وی ادامه داد: این بارسلونا با بارسلونا ۸ سال پیش فرق دارد. سیستم بازی بر اساس همان ۳-۳-۴ قدیمی باشگاه بود ولی من در اینجا وینگرهای خودم را نداشتم. با «آنسو فاتی» و «عثمان دمبله» سرعت تیم افزایش پیدا می‌کند و ما می‌توانیم از کناره‌های خود استفاده کنیم. کاری که کوتینیو نمی‌تواند انجام دهد زیرا بازیکنی است که به داخل عرض حرکت می‌کند. این بهانه نیست ولی اگر مرا درک نمی‌کنید، مرا ببخشید. این نتیجه تقصیر من است.

بارسلونا در این مسابقه ۶ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و همین باعث شد تا کومان مثل بازی بایرن مونیخ از ستاره‌های آکادمی خود مثل «یوسف دمیر» ، «گاوی» ، «بالده» و «ریکی پویگ» استفاده کند.


گلزنی رونالد آراخو در دقیقه ۱+۹۰

کومان گفت:‌ به لیست بازیکنان بارسلونا دقت کنید. ما قرار است تیکی تاکا بازی کنیم؟ چه کار قرار است کنیم؟ کاری که ما کردیم و بازی که انجام دادیم دقیقا همان چیزی بود که باید انجام می‌دادیم.

وی ادامه داد: با بازیکنانی که برای ما در دسترس بودند، بهترین عملکردمان را نشان دادیم. اگر کمی هم شانس داشتیم شاید برنده بازی می‌شدیم.

کومان در خصوص برکناری احتمالی خودش از سمت مربیگری بارسلونا گفت: من در خصوص صحبت نمی‌کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا