فوتبال ایران

کولینا: ایران یکی از قدرت‌های برتر داوری در قاره آسیا است

رئیس کمیته داوران فیفا، گفت: علیرضا فغانی را کاملا می‌شناسم در جام جهانی روسیه بازی‌های مهم و خوبی را قضاوت کرد. به طور قطع ایران یکی از قدرت های برتر داوری در قاره آسیا است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیر لوئیجی کولینا که برای تماشای دربی ۸۹ ظهر امروز (شنبه ۱۰ فروردین ماه) به تهران سفر کرده است، گفت: برای اولین بار است که به ایران آمده‌ام و خیلی خوشحالم. از رئیس فدراسیون فوتبال ایران بخاطر اینکه برای تماشای این بازی از من دعوت کردم، تشکر می‌کنم.

وی افزود: می‌دانم مسابقه امروز یکی از هیجان‌ترین بازیهای لیگ ایران است. به نظرم دیدار امروز مثل مسابقه رئال مادرید با بارسلونا است. حتی درباره این دو تیم و بازی شان از  اسفندیار بهارمست سوالاتی کردم و متوجه شدم تیم قرمز اول و تیم آبی در رده دوم جدول لیگ ایران قرار دارد و مطمئنا دیدار امروز برای هر دو تیم مهم و بسیار حساس است.

رئیس کمیته داوران فیفا درباره داوران ایرانی، گفت:  داوران ایرانی قابل احترام هستند. علیرضا را کاملا می‌شناسم در جام جهانی روسیه بازیهای مهم و خوبی را قضاوت کرد.  به طور قطع ایران یکی از قدرت های برتر داوری در قاره آسیا است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + یک =

دکمه بازگشت به بالا