اخبار ورزشیتوپ و تور

کولاکوویچ: از پیروزی در این بازی سخت خوشحالم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ما برای تفریح به شیکاگو نمی رویم و به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم. من می دانم که ایران پیش از این تنها یک بار به فینال صعود کرده و این مسیری که در پیش گرفته ایم خیلی مهم است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس از اردبیل، ایگور کولاکوویچ پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل پرتغال در هفته چهارم رقابت های لیگ ملت های ۲۰۱۹ در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این بازی اظهار داشت: در ابتدا تشکر می کنم از مردم خوب اردبیل که امروز از ما حمایت کردند.

وی با بیان اینکه بازی بسیار سخت و پیروزی ارزشمندی برای ما بود، گفت: به پرتغال تبریک می گویم چون در دو ست اول خیلی خوب بودند و در آستانه پیروزی قرار داشتند. اعتماد به نفس مان را در برخی از لحظات از دست دادیم، اما باید خیلی خوشحال باشیم که در این بازی سخت به پیروزی رسیدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: حملات پس از دریافت های ما چندان ایده آل نبود. به این پیروزی احتیاج داشتیم. باید به همه حریفان احترام گذاشت و اگر روزی ۱۰۰ درصد آماده نباشیم نمی توانیم مقابل حریفان پیروز شویم. پرتغال امشب خیلی خوب بود و بازهم به آنها تبریک می گویم.

وی با اشاره به عملکرد فنی تیم ایران خاطرنشان کرد: اصغر مجرد بازیکن خوبی است و امروز جایگزین موسوی شد. نیاز داشتیم که برنده باشیم و باید به آینده هم فکر می کردیم. حضور بازیکنان باتجربه برای رسیدن به پیروزی نیاز است. یلی عملکرد خوبی داشت و غفور که جایگزین وی شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص غیبت نوید مشجری، آنالیزور تیم ملی عنوان کرد: وظیفه اصلی من بهبود ارتباط من با شما است و این وظیفه من نیست که بخواهم کسی را بخندانم؛ متاسفم اگر این اتفاق رخ داده است. مشجری مدتی غایب بود و دیر به تیم ملی اضافه شد. او عضوی از تیم ما است و قطعاً در آینده از وی استفاده خواهیم کرد.

کولاکوویچ درخصوص بازی فردا مقابل استرالیا گفت: استرالیا در رتبه بالای لیگ ملت ها نیست، اما آنها همیشه سخت بازی می کنند و حریفان خود را اذیت کرده اند. آنها کم پیروز شده اند، اما بازی امروز به ما یاد داد که باید به همه حریفان احترام بگذاریم. استرالیا حریفی است که خیلی با آنها روبرو خواهیم شد. ما ۲ برد نیاز داریم تا به فینال برسیم؛ ضمن اینکه برخی بازیکنان هم نیاز به استراحت دارند.

وی افزود: شیکاگو شهر قشنگی است، اما ما برای تفریح به شیکاگو نمی رویم و به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم. من می دانم که ایران پیش از این تنها یک بار به فینال صعود کرده و این مسیری که در پیش گرفته ایم خیلی مهم است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص وضعیت امیر غفور، تصریح کرد: ما مقابل تماشاگران خود نیاز داریم که برنده باشیم. بازیکنان با تجربه در لحظات سخت به کمک تیم می آیند. غفور کمی مصدوم بود و نیاز داشتکه استراحت کند. فکر می کنم این اشتباه ما بود که از ابتدا به وی بازی ندادیم هرچند که پوریا یلی هم بد بازی نکرد.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا