اخبار ورزشیسایر اخبار

کمیته ملی المپیک ۵۳ هزار دلار به ژاپن پرداخت کرد

کمیته ملی المپیک برای حضور در بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو مبلغ ۵۳ هزار دلار را به کمیته سازماندهی بازی‌ها پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، توکیو در سال ۲۰۲۰ میزبانی المپیک را برعهده دارد که خبرنگاران و رؤسای فدراسیون‌ها باید با خرید بلیت به تماشای مسابقه بروند و با ID امکان تماشای مسابقات فراهم نیست. این امکان فقط برای رؤسای کمیته های ملی المپیک فراهم است.

بر این اساس کمیته ملی المپیک باید مبلغ ۵۳ هزار دلار را به ژاپن پرداخت کند. این مبلغ از سوی کمیته ملی المپیک ایران به کمیته برگزاری بازی‌ها واریز شده است. کمیته ملی المپیک برای هزینه اسکان و تغذیه ورزشکاران در بازی‌های المپیک به ۲ میلیون یورو ارز نیاز دارد. رئیس کمیته ملی المپیک مذاکراتی را در این خصوص با رئیس بانک مرکزی داشته است. در صورت واریز ریالی، این ارز در اختیار کمیته ملی المپیک قرار می‌گیرد.

کمیته ملی المپیک برای بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو مذاکراتی را با اسپانسرهای مختلف داشته است که در نشست هیات اجرایی کلیات تصویب شد. قرار است بهروز منتقمی رئیس کمیته بازاریابی کمیته ملی المپیک و کیکاووس سعیدی خزانه‌دار کمیته مذاکراتی را با این اسپانسرها داشته باشند تا نتیجه نهایی اعلام شود.

کمیته ملی المپیک در سال جدید هنوز بودجه خود را نگرفته و درخواست به مسئولان داده شده است. قرار است تا پایان اردیبهشت بخشی از بودجه کمیته به حساب واریز و بین فدراسیون‌ها توزیع شود.

کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو تاکنون ۲ سهمیه توسط نجمه خدمتی در تفنگ بادی ۱۰ متر و احساس حدادی در پرتاب دیسک کسب کرده است.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا