اخبار ورزشیفوتبال جهان

کمپانی: فان دایک بهترین مدافع تاریخ لیگ انگلیس است

ستاره سابق منچسترسیتی، فیرجیل فان دایک را به عنوان بهترین مدافع تاریخ لیگ برتر انگلیس معرفی کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، ونسان کمپانی تا سال گذشته در تیم منچسترسیتی بازی می کرد و به عنوان کاپیتان در خدمت آبی های آسمانی بود.

وی به خاطر سال ها حضور در فوتبال حرفه ای انگلیس، شناخت کاملی از بازیکنانی که در این لیگ بازی می کنند، دارد.

کمپانی که خود همواره مدافعی درجه یک در فوتبال جهان محسوب می شد، اعتقاد دارد «فیرجیل فان دایک» که در سال ۲۰۱۸ به لیورپول آمدو ستونی از تیم یورگن کلوپ شد، بهترین مدافع تاریخ لیگ انگلیس است.

ون دایک در هدایت لیورپول برای پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا ، سوپر جام اروپا و جام جهانی باشگاه ها نقش مهمی داشت و به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در این فصل نزدیک شد.

کمپانی به سایت اپدیت کشورش گفت: از نظر من بهترین مدافع تاریخ لیگ برتر، فان دایک است.

وی افزود:اگر به امثال جان تری و ریو فردیناند نگاه کنیم، متوجه می شویم که این بازیکنان در مدتی طولانی در لیگ برتر حضور داشتند. اما آنچه فان دایک در مدت حضورش کرد، خارق العاده و بسیار واضح است.

کمپانی ادامه داد: لیورپول بعد از آمدن فان دایک به تیمی کاملا متفاوت تبدیل شد. به همین خاطر او را به عنان بهترین مدافعی که در لیگ برتر بازی کرده، می بینم.

فان دایک هلندی از سال ۲۰۱۵ تاکنون در لیگ برتر انگلیس بازی می کند. او ابتدا با حضور در ساوت همپتون تجربه کسب کرد و بعد راهی تیم آنفیلدی شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا