اخبار ورزشیفوتبال ایران

کمالوند: نمی خواهم به شاهین نامردی کنم/ دنبال کسب رضایت دلی آنها برای جدایی هستم

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: نمی خواهم با نامردی از این تیم جدا شوم و دنبال کسب رضایت دلی از مسئولان باشگاه هستم.

به گزارش پیشرو ورزش، فراز کمالوند که از سوی فرهاد مجیدی برای همکاری با او به فعالیت در کادرفنی استقلال دعوت شده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مخالفت باشگاه شاهین بوشهر اظهار داشت: من سالهاست با فرهاد مجیدی رفاقت دارم و خیلی خوشحال هستم که از طرف او برای همکاری با این باشگاه دعوت شدم و دلم می خواهد صادقانه به استقلال کمک کنم.

وی افزود: از طرفی هم نمی خواهم با دعوا از شاهین جدا شوم. هر انسانی باید از گذشته خود درس بگیرد. من هم شاید در گذشته حاشیه داشته باشم اما اکنون درس گرفته ام و تجربه ام بیشتر شده و نمی خواهم با جنجال تصمیم بگیرم. اهل نامردی کردن نیستم.

کمالوند تصریح کرد: من وقتی نام معلم رویم است نباید کاری کنم که وقتی وارد زمین می شوم شاگردانم بگویند تیمش را رها کرد و رفت.  قرار است به شاگردانم چیزهای خوب یاد بدهم. دنبال راضی کردن مسئولان باشگاه شاهین هستم که با رضایت دلی اجازه جدایی ام را بدهند. تا امشب هم تکلیفم را روشن می کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا