اخبار ورزشیفوتبال ایران

کمالوند: روی بدشانسی برنده نشدیم

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: مقابل ذوب آهن روی بدشانسی نتوانستیم پیروز شویم.

به گزارش پیشرو ورزش، فرزا کمالوند پس از تساوی نفت مسجد سلیمان مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی جذاب و تماشاگر پسندی بود. گل زدیم و توپ مان هم به تیرک خورد، اما فکر می‌کنم روی بدشانسی نتوانستیم پیروز شویم. در چند بازی اخیر مشکلاتی داریم که از ابتدای فصل هم پیش بینی می‌کردیم. تیمی که بدنسازی نداشته باشد، در هر مسابقه ۵، ۶ بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت. به همین دلیل هم ما هر سه هافبک خود را در جریان بازی از دست دادیم.

وی ادامه داد: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم، اما فکر می‌کنم خورشیدی می‌توانست روی یک صحنه برای ما پنالتی بگیرد. به هرحال امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بیش از این از داوری متضرر نشویم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: ما خیلی دیر شروع کردیم و قبل از آغاز مسابقات عملا چیزی به نام بازی دوستانه و بدنسازی نداشتیم. مشکل دوم زمین است که نمی‌توانیم تمرینات خوبی داشته باشیم.

کمالوند گفت: از مسئولین تشکر می‌کنیم که هر کاری توانستند، انجام دادند. این مشکلات هم باید در آینده حل شود، چون بدون داشتن زمین تمرین مناسب فشار زیادی به ورزشگاه بهنام محمدی می‌آید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا