اخبار ورزشیفوتبال جهان

کلوپ: باشگاهی بهتر از لیورپول وجود ندارد؛ فکر نمی‌کردم تا این حد برای هم مناسب باشیم

مربی آلمانی لیورپول پس از تمدید قرارداد گفت: برای هر کسی که آرزوی فوتبال بازی کردن دارد باشگاهی بهتر از لیورپول نیست.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، یورگن کلوپ با باشگاه لیورپول تا سال ۲۰۲۴ تمدید کرد.

وی پس از این تمدید قرارداد اظهار داشت:‌ شخصاً برای این تمدید مصمم بود زیرا که چیزی که بر اساس دانش من ساخته شد به دلیل داشتن یک همکاری بود. چیزی که بدست آوردیم و هنوز می‌توانیم با مشارکت به آن دست یابیم.وقتی پیشرفت‌های باشگاه و کارهای مشترکمان را می بینم که همچنان دارد ادامه می‌یابد ، احساس می‌کنم که سهم من می‌تواند زیادتر شود.

مربی آلمانی لیورپول گفت: مردم می‌بینند که چه اتفاقی در زمین می‌افتد و این معیار پیشرفت ماست و بهترین اندازه‌گیری است البته تنها معیار پیشرفت نیست. من تعهدات سران باشگاه را از هر جنبه و عملکردی که می‌توانید فکرش را بکنید، دیده‌ام.

کلوپ اضافه کرد: وقتی این تماس در پاییز ۲۰۱۵ آمد ، احساس کردم که ما برای یکدیگر عالی هستیم؛ اکنون احساس می‌کنم که آن را حتی دست کم گرفته ام. تمام عقیده من است که همکاری دو طرف می‌تواند باقی بماند و من می‌توانم این تعهد را تا سال ۲۰۲۴ انجام دهم.

وی گفت: اگر من قادر به انجام این کار نبودم قرارداد راتمدید نمی‌کردم. این باشگاه خوبی است. من نمی‌توانم فکر کنم که از اینجا خارج شوم. من همچنین باید از نقش پررنگ مدیرورزشی ما مایکل ادواردز در این مدت را صحبت کنم. ورودی‌های باشگاه و همکاری او به همان اندازه مهم است که هرکسی بتواند ما را در موقعیتی برای رقابت برای عناوین برتر بازی قرار دهد.

کلوپ اظهار داشت:‌ برای هرکسی در فوتبال که آرزو دارد در محیطی رقابت کند که هر یک از عناصر باشگاه به بهترین وجه کار خود را انجام دهند چه از حمایت هواداران گرفته تا چه از چشم انداز صاحبان باشگاه، نمی‌تواند جای بهتری از اینجا یعنی لیورپول وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا