اخبار ورزشیفوتبال جهان

کلوپ:خیلی سخت است که بازی را تفسیر کنم

سرمربی لیورپول پس از پیروزی تاریخی مقابل بارسلونا گفت: من احساس شادی زیادی دارم چون مقابل بهترین تیم دنیا بازی کردیم و پیروزی سختی به دست آوردیم.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد میهمان لیورپول بود. لک لک ها در این بازی کامبکی فوق العاده داشتند و بازی ۳ بر صفر باخت را با نتیجه ۴ بر صفر جبران کردند تا یک صعودی تاریخی رقم بزنند.

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول پس از این برد تاریخی گفت: این بازی از تحمل ما خارج بود. من احساس شادی زیادی دارم چون مقابل بهترین تیم دنیا بازی کردیم و پیروزی سختی به دست آوردیم. پیروزی بدون دریافت گل واقعا عالی بود و نمی توانم توصیف کنم.بعد از بازی میلنز را دیدم که گریه می کرد. پیروزی برای همه اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: این بازی با شجاعت و تلاش ادغام شده بود و من پیش از این چنین بازی ای را ندیده بودم. در غیاب بازیکنان کلیدیمان بهترین عملکرد را داشتیم. ما در این بازی باید با جدیت و به همراه آرامش بازی می کردیم.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا