اخبار ورزشیفوتبال ایران

کلانتری: غفلت کردیم می توانستیم مقابل فولاد ۳ امتیاز را کسب کنیم

سرمربی تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز گفت: مقابل فولاد در یک صحنه غفلت کردیم، می توانستیم مقابل فولاد ۳ امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، علی اصغر کلانتری پس از تساوی خانگی فجرسپاسی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: دو تیم از هم آنالیز خوبی داشتند. فولاد بیشتر قصد استفاده از ضربات ایستگاهی داشت و از هر کجا می‌توانستند توپ را روی دروازه ما می‌فرستادند. روی یک صحنه غفلت کردیم و غفلت موجب پشیمانی می‌شود. اگر بازیکنان ما هوشیار تر بودند می توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی فجر سپاسی گفت:‌ بچه‌های ما عملکرد خوبی داشتند به غیر از صحنه‌ای که گل خوردیم. حدود ۱۰ ضربه ایستادگی داشتند. از هرجا می‌توانستند روی دروازه ما می‌زدند تا توپ سه را ببرند یا خطایی را بگیرند یا کرنر یا از اوت بلند استفاده کنند. با این حال بچه‌های ما واقعاً زحمت کشیدند. در نیمه اول یک موقعیت داشتیم. فولاد هم یک موقعیت داشت. در نیمه دوم ترکیبی که داشتیم روی شکلی بود که به گل رسیدیم.

وی افزود: آنالیزی که کردیم مشخص بود در بازی می‌توانستیم فضایی که می‌خواهیم ایجاد کنیم. یک بازیکن سرعتی و پا به توپ را جلو گذاشته بودیم و می‌خواستیم از روزنه‌های دفاعی حریف استفاده کنیم در نیمه دوم این روزنه پیدا شد و به گل رسیدیم. در کل بازی روی هوا می‌چرخید سعی می‌کردیم بیشتر روی زمین بازی کنیم که از چرخش توپ استفاده کنیم. حریف می‌خواست در یک سوم دفاعی ما خطا بگیرد یا از کرنر استفاده کند.

سرمربی فجر سپاسی در مورد اینکه این تیم بیشتر گل‌های خودش را روی توپ‌‌های بلند دریافت می‌کند، اظهار داشت: بچه‌های ما ۹۹ درصد روی کرنرها و ضربات ایستگاهی موفق بودند. در فوتبال حرفه‌ای یک لحظه غفلت کنید چنین اتفاقاتی می‌افتد. باید در تمرینات کار کنیم تا همان غفلت ثانیه‌ای را هم نداشته باشیم.

وی در مورد اینکه نکونام معتقد است فجر سپاسی بدون حمله به گل رسیده است، عنوان کرد:‌خیلی قشنگ است که یک تیم بدون حمله به گل برسد. من به تیم خودم تبریک می‌گویم.خیلی خوب است که تیمی در خانه خودش خوابیده باشد و به گل برسد این باعث افتخار تیم من است که بدون حمله توانست گل بزند.

کلانتری در مورد داوری بازی گفت: از شرایط داوری بازی راضی هستم ولی نیمکت فولاد حرف‌های خیلی زیادی زد همانجا به داور، داور چهارم و ناظر بازی هم گفتم آنقدر صحبت می‌کنید که حتی کمک داور هم پرچم‌ها را به طرف ما می‌زند. دقیقه ۸۹ توپ را به اوت زدند. آنقدر صحبت می‌کردند که داور وسط و داور کنار هم اشتباه کردند ۳-۴ صحنه خودم ایستاده بودم که خطا نبود تمارض حریف بود اما خطا می‌گرفت به ناظر هم گفتم قرار نیست اگر ساکت هستیم و نمی‌خواهیم مسابقه به هم بریزد اگر صحبت و داد و بیداد نمی‌کنیم حق‌ ما خورده شود.

در ادامه مدیر رسانه‌ای فجر سپاسی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه آیا اعتراض این باشگاه از داوری‌ها به فدراسیون فوتبال نتیجه‌ای داشته است، عنوان کرد: ما مکتوب و به صورت لایحه به کمیته داوران و فدراسیون ارسال کردیم ولی طبیعتاً نه تنها امسال بلکه در سال‌های گذشته هم هیچ نتیجه‌ای نداشته است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا