اخبار ورزشیفوتبال ایران

کلانتری: بعد از گل تساوی بچه‌ها افت روحی پیدا کردند

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: بعد از گل به دنبال حفظ نتیجه بودیم، اما گل تساوی روحیه بچه ها را پایین آورد.

به گزارش پیشرو ورزش، علی اصغر کلانتری پس از تساوی یک بر یک فجر مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول و تا دقیقه ۲۵ تراکتور بهتر از ما بود، اما با تغییراتی که داشتیم، بازی متعادل شد و کنترل میدان را در اختیار گرفتیم. در نیمه دوم هم بچه ها شرایط شان بهتر شد و در ادامه بعد از گلی که زدیم، بچه‌ها بیشتر کار دفاعی کردند و می‌خواستند گل را حفظ کنند، اما روی ارسال از کنار گل خوردیم و افت روحی به وجود آمد.

وی در مورد اینکه انرژی بازیکنان شما در نیمه دوم تحلیل رفته بود، گفت: ما ۵ تعویض باید انجام می‌دادیم، اما همه را انجام ندادیم. چند بازیکن جوان روی نیمکت داشتیم، اما در این شرایط صلاح ندانستم که وارد میدان شوندو با تجربه ها را به زمین فرستادیم. از بچه ها تا زمانی استفاده می‌کنیم که انرژی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در مورد گل هایی که این تیم می‌خورد، گفت: توپ‌هایی که نقطه اوج خود را تمام کرده‌اند، گرفتن آنها خیلی برای دروازه بان سخت می‌شود. در این مواقع باید مدافعان هوشیار باشند و توپ را دفع کنند.

کلانتری در مورد اینکه فکر می‌کنید در زمین پارس بازی کنید یا خیر، عنوان کرد: یک بار شنیدم که گفتند سال آینده یک بار هم گفتند در آستانه سال نو می‌توانیم استفاده کنیم. در مجموع نمی‌دانیم چه زمانی بتوانیم آنجا بازی کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا