اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

کشتی قهرمانی جهان| دلخانی به رده بندی رسید/ ۲ برنز در انتظار تیم ملی کشتی فرنگی

نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در گروه شانس مجدد رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان به دیدار رده بندی رسید.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به قزاقستان، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک از صبح دیروز در ۴ وزن اول آغاز شده است و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان رفتند که عبدولی در ۸۲ کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت و ناصرپور و کاویانی نژاد حذف شدند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۸ شرکت کننده حضور دارند، میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب استپان ماریانیان، دارنده مدال طلای جهان از روسیه شد که با توجه حضور حریفش در فینال وی به شانس مجدد رفت تا در گروه بازنده ها شانس کسب مدال برنز را پیدا کند.

دلخانی صبح امروز در این گروه به مبارزاتش ادامه داد و به مصاف جین وونگ جانگ از کره جنوبی رفت که با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید و امشب در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز با اسلاویک گالستیان از ارمنستان مبارزه خواهد کرد.

* نتایج سایر نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۷۲ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه ۹ بر یک مغلوب لومادزه از گرجستان شد و باتوجه به شکست نماینده گرجستان در مرحله بعد مقابل سلیمانوف از آذربایجان کاویانی نژاد حذف شد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۰ نفر حضور دارند، پویا ناصرپور در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر از سد شریف کلیچ از ترکیه گذشت، اما در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل نماینده ژاپن، ناصرپور حذف شد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا