اخبار ورزشیورزش بانوان

کسب ۲ مدال نقره برای بانوان ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

مبینا نعمت زاده و نسترن ولیزاده در فینال مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا با شکست مقابل حریفان خود به مدال نقره دست یافتند.

به گزارش پیشرو ورزش، در ادامه مبارزات پایانی روز دوم از رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا مبینا نعمت زاده در مبارزه پایانی وزن ۴۹- کیلوگرم به مصاف «گو گیونگ» از چین رفت و هر دو راند را به رقیب واگذار کرد و سومین نقره را برای تیم ملی کشورمان کسب کرد.

نعمت زاده با پیروزی مقابل «آدلاید» از تیمور شرقی، «جونگ کلراتا» از تایلند و «بورا کانگ» از کره جنوبی به دیدار نهایی راه پیدا کرده بود.

در دیدار نهایی وزن ۶۲- کیلوگرم نیز، نسترن ولیزاده از کشورمان به مصاف «نام مین سئو» از کره جنوبی رفت و با شکست مقابل حریف خود به مدال نقره بسنده کرد.

ولیزاده در مسابقات امروز صبح ابتدا «باک تای خیم» از ویتنام و سپس «فروزا سادیکوا» از ازبکستان را در دو راند متوالی از پیش رو برداشت به فینال صعود کرده بود

برای تیم ملی تکواندو ایران تا کنون ناهید کیانی یک طلا، میرهاشم حسینی، مهدی حاج موسایی و مبینا نعمت زاده سه مدال نقره، زهرا شیدایی و دانیال بزرگی نیز دو مدال برنز کسب کرده اند.

بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا که از جمعه سوم تیرماه با حضور تکواندوکارانی از ۳۴ کشور در کره جنوبی آغاز شده تا روز دوشنبه هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا