اخبار ورزشیاسلایدر اصلیورزش بانوانویژه‌های خبری

کسب سه مدال برنز توسط دختران پینگ پنگ باز ایران در مسابقات گرجستان

در اولین روز رقابت های کانتندر جوانان گرجستان، ۳ دختر جوان کشورمان به مدال برنز دست یافتند.

به گزارش پیشرو ورزش، در آغاز رقابت های کانتندر جوانان گرجستان، دختران کشورمان در دو رده ی سنی زیر ۱۷ سال و زیر ۱۳ سال ، سه مدال برنز کسب کردند.

یکتا ادیبیان در رده ی سنی زیر ۱۷ سال با غلبه بر حریفانی از آذربایجان و قزاقستان صدرنشین گروه خود شد و به مرحله ی حذفی راه یافت. در مرحله ی حذفی ادیبیان با شکست حریفانی از ارمنستان و هند به مرحله ی نیمه نهایی راه یافت و برای رسیدن فینال مغلوب حریفی از کشور هند شد و به مدال برنز رده ی سنی زیر ۱۷ سال دست پیدا کرد.

آتنا ظهیری فر و مهرسا مسلمی دیگر نمایندگان کشورمان در این رده ی سنی با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند.

در رده ی سنی زیر ۱۳ ساله‌ها، وانیا یاوری و باران ارجمند به مدال برنز مشترک دست یافتند.

باران ارجمند با پیروزی مقابل حریفانی از ارمنستان و قزاقستان به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد، در این مرحله ابتدا با قرعه ی استراحت مواجه شد و در ادامه با پیروزی مقابل حریف قزاقستانی به نیمه نهایی رسید. ارجمند در نیمه نهایی مقابل حریفی قدرتمن از هنگ کنگ شکست خورد و به مدال برنز دست یافت.

همچنین وانیا یاوری دیگر پینگ پنگ باز کشورمان با غلبه بر حریفانی از گرجستان و قزاقستان به عنوان صدرنشین راهی مرحله ی حذفی شد، و در این مرحله ابتدا با قرعه ی استراحت مواجه شد و سپس در مرحله ی ۱/۴ پایانی با پیروزی مقابل حریفی از قزاقستان به نیمه نهایی راه یافت. یاوری برای رسیدن به فینال در مقابل حریف ازبکستانی با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورد و به مدال برنز مشترک دست پیدا کرد.

الیسا کرمی دیگر نماینده کشورمان در این رده سنی با پیروزی مقابل حریفانی از ازبکستان، گرجستان و قزاقستان به جمع ۸ بازیکن برتر راه یافت اما در این مرحله در مصاف با حریفی سرسخت از هنگ کنگ شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

رقابت های کانتندر جوانان گرجستان در بخش دختران از ۱ تا ۴ مهرماه به میزبانی تفلیس در جریان است و تیم ملی تنیس روی میز کشورمان با ۷ ورزشکار در ۵ رده ی سنی در این مسابقات حاضر است.

هدایت پینگ پنگ بازان کشورمان بر عهده ی حوری آقامیری می باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا