اخبار ورزشیفوتبال ایران

کریمی: امروز در تیم من فقط ۷-۸ نفر بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت:در تیم من فقط ۷-۸ نفر بازی کردند و دو سه نفر اصلا در حدو اندازه خودشان نبودند و از آنها راضی نبودم.

به گزارش پیشرو ورزش، فیروز کریمی بعد از شکست یک بر صفر مقابل استقلال قبل از حضور در نشست خبری اظهار داشت: در تیم من فقط ۷-۸ نفر بازی کردند و دو سه نفر اصلا در حدو اندازه خودشان نبودند و از آنها راضی نبودم.

وی ادامه داد: همانطوری که در مصاحبه قبل از بازی گفتم مسابقه سنگین و نزدیکی بود و فضا برای مانور هر دو تیم کم بود. شناخت از هم داشتیم. مهاجم خارجی استقلال را توانستیم مهار کنیم زیرا از هم شناخت داشتیم و همین شناخت باعث سنگینی ونزدیکی بازی بود. متاسفانه دو سه بازیکن ما نتوانستند کیفیت خودشان را نشان بدهند و تحت تاثیر بازی قرار گرفتند و دستمان هم از نظر تعویض بسته بود. سعی می کنیم که با استفاده از بازیکنان جوان مان این مشکل را رفع کنیم تا در بازی های دیگر دچار چنین نقصانی نشویم.

سرمربی تراکتور در مورد روز مربیگری و کار سخت مربیگری گفت: اکنون جای پاسخ به این سوال نیست خودتان هم گفتید. نیست و سختی کار هم این است که بگویم بسم الله رحمان رحیم خیلی سخت است.

وی در مورد اینکه فولاد قصد دارد هر دو دروازه بان استقلال یعنی رشید مظاهری و رضایی را بخرد و شما چه تصمیمی در این مورد دارد، اظهار داشت: این ربطی به ما ندارد این ها چه کسانی هستند؟! سعی می کنیم جفت آنها را بفروشیم که استقلال دیگر دروازه بان نداشته باشد و تا در دور برگشت شکست مان را جبران کنیم. هر دو را می فروشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − شش =

دکمه بازگشت به بالا