اخبار ورزشیفوتبال ایران

کربکندی: مدیران کارخانه و باشگاه از نتایج ذوب‌آهن راضی نیستند

رئیس سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن گفت: مدیر کارخانه‌ها و باشگاه از نتایج این تیم راضی نیستند.

به گزارش پیشرو اسپرت، رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط ذوب آهن گفت: متاسفانه شرایط اصلا خوب نیست. اینکه ما از ۸ بازی ۴ باخت و ۴ مساوی گرفتیم، اصلا نتایج قابل قبولی نیست، زیرا بازیکنان بسیار خوبی داریم و با توجه به ظرفیت و پتانسیل تیم از این نتایج نه مدیران کارخانه و نه مدیران باشگاه راضی نیستند. نظر شخصی‌ام این است که نباید دست به تغییر بزنیم، زیرا نفر جایگزین سرمربی هم مهم است و نفر بعدی هم تا بیاید با شرایط تیم آشنا شود به زمان نیاز دارد. من دیروز در تهران نبودم، اما آن طور که شنیدم تیم بهتر و روان‌تر از بازی‌های قبل بازی کرده ضمن اینکه اشتباهات داوری هم گریبانگیر ما شده است و باز هم یک پنالتی برای تیم ما گرفته نشده. ظاهرا داوران هر چه اشتباه دارند برای ما انجام می‌دهند. تیمی مثل ما که در چنین شرایطی است، دیگر فقط همین اشتباهات داوری را کم دارد. با این حال از نتایج تیم اصلا راضی نیستیم. من خودم تلاش کرده‌ام در حد توانم به تیم کمک کنم تا به روند خوب برگردیم.

رئیس سازمان فوتبال باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه گفته می‌شود قرارداد ۲٫۵ میلیارد تومانی منصوریان با باشگاه ذوب آهن یکی از دلایل عدم برکناری اوست، گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به هر حال شرایط مالی هم می‌تواند تاثیرگذار باشد. باشگاه ذوب آهن بر اساس اعلام مدیران با توجه به بدهی‌هایی که از قبل مانده و تعهدات فصل جدید رقمی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان باید به باشگاه تزریق شود، درواقع این رقم باید تامین شود تا هم تعهدات فصل جاری و هم بدهی‌های گذشته پرداخت شود، ضمن اینکه تغییر سرمربی حدود ۶-۵ میلیارد تومان هزینه دارد. ۶-۵ میلیارد تومان باید بدهند تا مربیان بروند و مربیان دیگری بیایند. من مسائل مالی را رد نمی‌کنم، اما هنوز به آن درجه نرسیده‌ایم که تغییری در کادر فنی ایجاد کنیم. اعتقاد بر این است که نباید با ۸-۷ هفته سرمربی را تغییر داد. البته من هم در آن مجموعه فقط یک رای دارم و باید دید مدیران کارخانه و باشگاه چه تصمیمی می‌گیرند، اما هنوز به جایی نرسیده‌ایم که بگوییم به خاطر مسائل مالی سرمربی را تغییر ندهیم.

کربکندی با بیان این که آیا به منصوریان اولتیاماتومی داده شده یا نه، گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اولتیماتومی نداده‌ایم، اما منصوریان خودش می‌دادند در چه شرایط سختی قرار گرفته‌ایم. ما سعی کرده‌ایم به جای اولتیاماتوم به تیم آرامش بدهیم. من احساسم بر این است که با یک پیروزی می‌توانیم به روند خوب برگردیم.بازیکنان بسیار خوبی داریم، اما خیلی راحت گل می‌خوریم. اشتباهات فردی در تیم دیده می‌شود. شاید دلیلش نداشتن اعتماد به نفس است، ما در مورد همه اینها با منصوریان صحبت کرده‌ایم. خودم تلاش کرده‌ام تجربه‌ام را در اختیار تیم بگذارم و احساسم این است که با یک برد به شرایط خوب برمی‌گردیم.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این هفته با شاهین بوشهر بازی داریم که امیدوارم در این بازی پیروزی شویم و با این برد روند تیم خوب شود.

رئیس سازمان فوتبال باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه می‌توان گفت بازی با شاهین بوشهر آخرین فرصت منصوریان است، گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد.قراردادهای بازیکنان ما با رقم‌های بالایی بسته شده است و بازیکنان خوبی داریم اما هنوز از نظر هماهنگی و تاکتیکی به شرایط مطلوب نرسیده‌ایم.قطعا اگر نتوانیم مقابل شاهین بوشهر هم به پیروزی برسیم به این نتیجه می‌رسیم که تیم بیمار است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا