اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

کاوه: برخی از کشتی‌گیران انتظارات را برآورده نکردند

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: در این رقابت ها بعضی از کشتی گیران انتظارات را بر آورده کردند، اما کشتی گیرانی هم بودند که خلاف تفکرات کادر فنی ظاهر شدند و نتیجه خوبی را کسب نکردند.

به گزارش پیشرو ورزش، محسن کاوه در خصوص رقابت‌های امیدهای جهان و کشتی‌گیران تیم ملی اظهار داشت: مسابقات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم خوبی را هم به این مسابقات آورده بودیم. کشتی گیرانی که به این رقابت‌ها اعزام شده بودند از تیم جوانان و یک سری بازیکنانی که عضو تیم ملی بزرگسالان بودند و شرایط حضور در تیم ملی امیدهای را داشتند استفاده کردیم.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: در این رقابت‌ها بعضی از کشتی‌گیران انتظارات را بر آورده کردند، اما کشتی‌گیرانی هم بودند که خلاف تفکرات کادر فنی ظاهر شدند و نتیجه خوبی را کسب نکردند. بهتر است بگویم در سطح خود کشتی نگرفتند و باید در وزن‌های پایین یک سری برنامه ویژه‌ داشته باشیم تا به غیر از رحمان عموزاد کشتی‌گیران خوبی را داشته باشیم.

وی افزود: این مسئله از چند بعد قابل بررسی است که می‌توانیم به خیلی چیزها برسیم یکی از این مسائل خود کشتی‌گیر است که سجاد غلامی بعد از کشتی برابر کشتی‌گیر آمریکایی تحلیل رفت و حالت طب و لرز داشت که باز هم باید جلسه بگذاریم و درباره این مسائل صحبت کنیم تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 16 =

دکمه بازگشت به بالا