اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

کاوه: امیدوارم روزهای خوب کشتی آزاد را تکرار کنیم

عضو کمیته فنی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: امیدوارم بتوانیم روزهای خوب گذشته کشتی آزاد را تکرار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره دعوتش به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در این سال‌ها هر زمان که از من دعوت شده و هر کاری که لازم بوده  است انجام داده ام و کم نگذاشته ام. در این خصوص هم صحبت شد تا کمک کنیم. امیدوارم بتوانیم باری از دوش کشتی برداریم و تصمیمات خوبی گرفته شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با غلامرضا محمدی درباره این پیشنهاد صحبتی داشته است یا نه گفت: ما سال ها با یکدیگر همکار بودیم و رابطه خوبی با هم داشتیم. همواره‌ من و محمدی احترام یکدیگر را حفظ کرده ایم. صحبت‌هایی در جهت همکاری داشتیم و من هم قول دادم هر کاری از دستم برآید، انجام دهم.

مربی سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که شایعاتی در خصوص اختلاف او و محمدی در این سال‌ها مطرح می‌شد، عنوان کرد: ما روزهای خوبی در کنار یکدیگر داشتیم و فکر می‌کنم نسل خوبی را به کشتی معرفی کردیم. بعد از المپیک ۲۰۰۸ پکن به نوعی نسل جدیدی به کشتی معرفی شد و به غیر از مراد محمدی در تمام اوزان دستخوش تغییر شد که خوشبختانه تا سال‌ها برای ایران افتخار آفرینی کردند که اوج آن در مسابقات جهانی ۲۰۱۱ استانبول بود که اگر بد شانسی نمی آوردیم قهرمان جهان شده بودیم.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم روزهای خوب گذشته کشتی را تکرار کنیم. به هر حال در هر دوره‌ای هرکدام از ما مشغله‌های کاری خودش را داشته است و شاید نتوانستیم با هم همکاری داشته باشیم. من هم در این سال ها مشغول سازندگی و تمرین در مجموعه ورزشی رضایی مجد بودم.

کاوه با اشاره به بلاتکلیفی فدراسیون کشتی عنوان کرد: از وزارت ورزش تقاضا دارم هر چه زودتر تکلیف کشتی را روشن کند تا این غائله ختم به خیر شود. متاسفانه در این روزها فضای بدی ایجاد شده و هجمه‌ها و بی اخلاقی های زیادی به بزرگان کشتی می‌شود که شایسته این رشته نیست. فضای خوبی حاکم نیست و امیدوارم وزارت ورزش زودتر تصمیم به برگزاری انتخابات بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از کناره گیری خادم از ریاست فدراسیون حدود ۹ ماه است که کشتی در بلاتکلیفی به سر می برد، چند ماه دیگر مسابقات جهانی را پیش رو داریم و تا چشم بر هم بزنیم المپیک رسیده است. باید تکلیف رئیس فدراسیون هرچه زودتر مشخص شود تا رئیس جدید بتواند برنامه های خودش را اجرایی کند.
انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا