اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

کاهش ارزش قیمت سردار آزمون در فوتبال اروپا

ارزش سردار آزمون در مدت ۳ سال در بوندس‌لیگا و سری آ به یک سوم کاهش یافت.
به گزارش پیشرو ورزش، سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان در جدیدترین ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت با افت ۲ میلیون یورویی مواجه شد.
آزمون قبل از انتقال به آ.اس رم در بایرلورکوزن ارزش ۱۰ میلیون یورویی داشت و در جدیدترین رده بندی ارزشمندترین بازیکنان ایران به رده دوم سقوط کرد.
سردار آزمون در سال ۲۰۲۱ از زنیت روسیه به لورکوزن منتقل شد. مصدومیت ستاره ایرانی و دوری او از ترکیب اصلی تیم آلمانی باعث شد تا افت ارزش این بازیکن آغاز شد.
در ابتدا آزمون ۲۲ میلیون یورو ارزش داشت ولی عدم حضورش در ترکیب اصلی لورکوزن باعث شد تا ارزش این بازیکن به ۱۲ میلیون یورو کاهش یابد.
بعد از انتقال قرضی به سری آ و تیم آ.اس رم هم سردار آزمون نتوانست در ترکیب اصلی جالوروسی قرار بگیرد و به همین خاطر افت ارزش این بازیکن در بازار نقل و انتقالات ادامه پیدا کرد.
بر اساس گزارش ترانسفر مارکت، سردار آزمون از سال ۲۰۲۱ که در زنیت روسیه بود تقریبا ۱۶ میلیون یورو افت قیمت را تجربه کرده است که بیشترین افت ارزش در میان بازیکنان ایرانی است.
یعنی مهاجم تیم ملی ایران در مدت ۳ سال حضورش در بوندس لیگا و سری آ دوم سوم ارزش خود را از دست داده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا