اخبار ورزشیورزش بانوان

کاتای تیم بانوان به مدال برنز هم نرسید

کاتای تیمی بانوان ایران در چهارمین مرحله لیگ برتر کاراته وان چین از رسیدن به مدال برنز بازماند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پایان پیکار های رده بندی چهارمین مرحله لیگ برتر کاراته وان در چین، نمایندگان کشورمان در اوزان ۵۵-، ۶۸+، ۶۰-و ۸۴- کیلوگرم ۴ مدال برنز کسب کردند.

کاتای تیمی بانوان ایران متشکل از الناز تقی پور، مجمع قاضی زاده و شادی جعفری زاده که موفق شده بود به عنوان تیم دوم گروه خود راهی دور بعد شود برای کسب مدال برنز به مصاف تیم ویتنام رفت و با امتیاز ۲۴٫۵۴ نتوانست به مدال برنز دست یابد. ویتنام با امتیاز ۲۵٫۴۲ به مقام سومی رسید.

تیم ایران در دور اول با ترکیب الناز تقی پور، مجمع قاضی زاده و شادی جعفری زاده با ۲۴.۸ امتیاز کسب کرد و  با قرار گرفتن در مکان دوم به دور بعد صعود کرد.

در آخرین روز از رقابت‌های چهارمین مرحله لیگ برتر کاراته وان که صبح امروز(یکشنبه) با انجام دیدار های رده بندی انجام شد تیم ایران موفق شد به ۴ مدال برنز توسط طراوت خاکسار در وزن ۵۵- کیلوگرم، حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم، مجید حسن نیا در وزن ۶۰- کیلوگرم و مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- کیلوگرم دست یابد.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا