اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

ژیرو میلان را به سری‌آ بازگرداند

تیم میلان موفق شد پس از هفت بازی به پیروزی برسد.

به گزارش پیشرو ورزش، میلان در اولین بازی هفته بیست‌ودوم سریآ ایتالیا موفق شد با یک گل تیم توررینو را در ورزشگاه خانگی خود، سن‌سیرو شکست دهد و به هفت بازی بدون پیروزی خود پایان دهد. فرانسوی‌ها روی تک گل میلان نقش اساس داشتند؛ «تئو هرناندز» ساخت و «اولیویه ژیرو» با یک ضربه سر نواخت.

آخرین پیروزی میلان در لیگ ایتالیا به یک ماه پیش بازمی‌گشت و این برد خانگی به قرمزوسیاه‌ها کمک کرد تا با ۴۱ امتیاز از ۲۲ بازی از رده ششم موقتاً به رده سوم برسند. در جدول سری‌آ تیم های ناپولی با ۵۶ و اینتر با ۴۳ امتیاز بالاتر از میلانی‌ها قرار دارند.

«استفانو پیولی» سرمربی میلان پس از بازی تیمش با تورینو گفت: من انتظار بازی سختی را داشتم. ما تلاش زیادی کردیم. این گل باعث شد از لحاظ وحی آسوده‌خاطر شویم و پس از آن ما در مقایسه یا اوایل بازی، تیم بهتری شدیم. این گام کوچکی است به سمت جلو. ما باید به سمت جلو نگاه کنیم. فصل طولانی باقی مانده. حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده نتیجه خوبی است.

میلانی‌ها در این بازی «زلاتان» ابراهیموویچ را پس از رهایی از مصدومیت طولانی‌مدت در اختیار داشتند و ستاره سوئدی، بازی را از روی نیمکت دنبال کرد.

تئو هرناندز، مدافع چپ میلان و سازنده گل پیروزی‌بخش میلان نیز گفت: با این پیروزی ما رو به جلو حرکت می‌کنیم. وقتی شما بازی‌های زیادی را می‌بازید، این فقط به مسائل روحی مربوط می‌شود، ما تیم قدرتمندی هستیم، همه متحد هستیم و هواداران پشت ما هستند. ژیرو هم به گل احتیاج داشت و او هم خوشحال است. این درست است که ایبرا همیشه  دنبال چیزهای بیشتر است اما او مانند مربی-بازیکن برای ماست و خب این پیروزی به وجود او هم بازمی‌گردد.

«ایوان یوریچ» سرمربی تیم رده هفتمی تورینو هم پس از شکست تیمش مقابل میلان گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم اما در این بازی‌ها به کیفیت بالاتری نیاز دارید. ما در زمان زیادی از بازی تیم برتر بودیم. ما فقط آن کیفیت اضافی را نداشتیم که در مورد تیم‌های کوچک‌تر این موضوع صدق می‌کند.

پیروزی میلان در سه هزارمین بازی خود در تاریخ سری‌آ، بازتاب‌هایی در رسانه‌های ایتالیایی هم داشت. روزنامه «گاترتا دلو اسپورت» با تیتر «ژیرو سربلندتان می‌کند» نوشت: میلان تورینو را شکست داد و به مسیر خود بازگشت. روزنامه «گوریره دلواسپرت» هم با تیتر «سرِ اول» نوشت: پیولی پس از یک ماه به پیروزی بازگشت.

میلانی‌ها در بازی بعدی خود، سه‌شنبه شب بدر خانه ه مصاف تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا خواهند رفت و شنبه شب هم با مونزا در سری‌آ دیدار خواهند داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا