اخبار ورزشیفوتبال جهان

ژیرو:رویای من از کودکی فتح اسکودتو بود

اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی میلان مدعی شد از بازی کردن در کنار زلاتان ابراهیموویچ رضایت دارد.
به گزارش پیشرو ورزش، اولیویه ژیرو، خرید جدید و فرانسوی میلان در این فصل در ۲۹ بازی با لباس روسونری ۱۱ گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل نیز ارسال کرده تا به بازیکن مهمی در این تیم تبدیل شود. اولیویه ژیرو مدعی شد از کودکی هوادار میلان بوده و قصد دارد با لباس این تیم عنوان اسکودتو را در پایان فصل جاری فتح کند.

اولیویه ژیرو گفت: “بازی کنار زلاتان در میلان یک فرصت بوده و این چیزی است که ما را به سمت پیشرفت سوق می دهد. زلاتان مانند یک برادر بزرگ در رختکن بوده و استانداردهای تیم را بالاتر می برد. حضور چنین رقابت و شخصیتی در یک تیم به سود همه است. رقابت همیشه به من چه در باشگاه و چه در تیم ملی کمک کرده و این امری ضروری است. در ادامه این سرمربی است که تصمیم می گیرد و ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم. من یک بار به زلاتان گفتم که دوستانم پیراهن او در بارسلونا را به من هدیه داده بودند.احتمال فتح اسکودتو؟ اینتر مانند ناپولی و یوونتوس همچنان تیمی خطرناک است. ما می دانیم که فتح این عنوان امکان پذیر است، اما باید فروتن بوده و تا آخر تلاش کنیم. بازی‌های آخر میلان مانند فینال‌ هستند، ما برای رسیدن به اهداف خود با توان ۲۰۰ درصد با حریفان روبه‌رو خواهیم شد. فتح اسکودتو رویایی است که من در کودکی در سر داشتم. من از بچگی بازی های آرسنال را به دلیل بازیکنان فرانسوی این تیم دنبال می کردم، اما در میلان نیز بازیکن مورد علاقه ام آندری شوچنکو حضور داشت و خوشحال می شوم که مثل او اسکودتو را فتح کنم.

ما ترکیبی عالی از بازیکنان جوان و با تجربه داریم و خمیره تیم مناسب است. در گذشته ستارگان مطرحی مانند الساندرو نستا، رونالدینیو، آندره پیرلو، کلارنس سیدورف یا پیپو اینزاگی در این تیم وجود داشتند، اما حالا نام‌های مهم و جوانان امیدوارکننده‌ای در میلان بازی می کنند.”

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا