اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

ژاوی: نباید از رئال بترسیم

سرمربی بارسلونا گفت: رئال مادرید همیشه مدعی قهرمانی است و ما نباید از آن‌ها بترسیم.

به گزارش پیشرو ورزش، ژاوی در نشست خبری پیش از بازی با رئال مادرید گفت: ما مثل همیشه به مصاف با حریف می‌رویم. رئال تیمی قدرتمند است که برخی اوقات مالکیت ندارد ولی یک مرتبه با ۲ پاس و سرعت تغییر توپ می‌تواند به گل دست یابد.

وی ادامه داد: در ال‌کلاسیکو مقابل رئال شکست خوردیم ولی توانستیم در سوپرکاپ آنها را شکست دهیم. هر رقابت داستان متفاوتی دارد. همه چیز در نیوکمپ مشخص خواهد شد و ما یک فرصت عالی داریم تا برای کسب جام تلاش کنیم.

سرمربی بارسلونا اظهار داشت: نیمه نهایی کوپا‌دل‌ری است و همچنین برچسب «ال‌کلاسیکو» به آن خورده است. رئال مادرید همیشه مدعی قهرمانی بوده زیرا در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا قهرمان شده است. با اینکه در سوپرکاپ موفق نشدند ولی بازی فردا بسیار سخت خواهد بود.

ژاوی در خصوص بازیکنانش نیز اظهار داشت: آنسو فاتی با تیم تمرین کرده، حالش خوب است و من هم خیلی خوشحالم که او را باانگیزه می‌بینم. آنسو بازیکن مهمی برای ماست. فران تورس نیز اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده و مقابل کادیز یکی از بهترین‌ نمایش‌هایش را به ثبت رساند.

وی ادامه داد: پدری بازیکنی اساسی برای ماست. او خیلی رشد کرده و می‌تواند تفاوت را رقم زند. نبود او بسیار حیاتی خواهد بود. ما ۳ بازیکن مهم خود را در اختیار نداریم ولی باید مبارزه کنیم.

ژاوی تصریح کرد: نباید بترسیم و باید با ذهن مثبت وارد زمین شویم. باید مدل بازی‌مان و شخصیت‌مان را به رخ بکشیم. هر بازی داستان خاص خودش را دارد و ما نیز از باخت‌هایمان درس گرفتیم و می‌خواهیم شرایط را به خوبی برای خود رقم زنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا