اخبار ورزشیفوتبال جهان

ژابی آلونسو سرمربی مونشن گلادباخ نخواهد شد

در حالی که بیلد آلمان از آلونسو به عنوان سرمربی مونشن گلادباخ پرده برداشت ولی کیکر این ادعا را رد کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، روز گذشته اخباری از بیلد و فابریزو رومانو منتشر شد که «ژابی آلونسو» فصل آینده هدایت مونشن گلادباخ را برعهده خواهد گرفت و جانشین مارکو رزه خواهد شد.

این خبر در صدر اخبار فوتبال آلمان قرار گرفت و به مانند بمب خبری ترکید اما کیکر امروز این ادعا را رد کرد و اظهار داشت که مونشن گلادباخ به دنبال سرمربی دیگری خواهد گشت.

کیکر آلمان نوشت که آلونسو همچنان به عنوان یکی از گزینه‌ها شمرده خواهد شد ولی او در صدر لیست نیست و نمی‌توان او را به عنوان سرمربی آینده این تیم نامید.

رسانه آلمانی در ادامه به تمجید از آلونسو پرداخت و او را به عنوان یک گزینه خوب برای مربیگری در آلمان دانست. کیکر نوشت که آلونسو یک فوق ستاره است و جام‌های زیادی در دنیای فوتبال کسب کرده و با مربیان بزرگ دنیا کار کرده است. او در دنیای مربیگری نیز کارنامه خوبی دارد و توانسته توانایی‌های خود را در تیم دوم رئال سوسیداد در لیگ دسته سوم لالیگا نشان دهد.

کیکر نوشت که جستجو برای سرمربی آینده گلادباخ همچنان ادامه دارد و همچنان مشخص نیست که چه کسی جانشین مارکو رزه خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا