اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

چند انتصاب‌ جدید در فدراسیون فوتبال

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال طبق احکامی معاونان خود را منصوب کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، داود پرهیزکار، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به تازگی طبق احکامی معاونان خود در حوزه پشتیبانی و اجرایی را معرفی کرد.

برهمین اساس امیرحسین حسینی، مدیر اسبق روابط عمومی فدراسیون فوتبال و مدیر رسانه‌ای پیشین تیم ملی که پیش از این به عنوان مسئول کمیته عضوگیری فدراسیون فعالیت داشت به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی حوزه دبیرکلی منصوب شد.

محمدرضا کسرایی که در دوران دبیرکلی حسن کامرانی‌فر، معاون اجرایی او بود و پس از انتخاب به عنوان مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ از سمت قبلی خود جدا شد، بار دیگر با حکم پرهیزکار به عنوان سرپرست معاونت اجرایی فعالیت خواهد کرد. البته کسرایی در حال حاضر در فدراسیون نیز فعالیت خواهد کرد.

همچنین سعید قاسمی نیز بار دیگر با حکمی که پرهیزکار در اختیار او قرار داده به عنوان معاون مرکز ملی فوتبال منصوب شده و ماریا همیراد نیز قرار است در بخش مالی معاونت پشتیبانی حوزه دبیرکلی با این مجموعه ادامه همکاری بدهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سه =

دکمه بازگشت به بالا