اخبار ورزشیفوتبال جهان

چلسی در یک قدمی خرید ۱۰۰ میلیونی/ چیلول و کاپیتان پاریس هم راهی لندن می‌شوند؟

چلسی در یک قدمی خرید ۱۰۰ میلیون یورویی از بوندس لیگا رسیده است.

به گزارش پیشرو اسپرت،‌ ۴ روز گذشته باشگاه چلسی از جذب رایگان ستاره جوان آکادمی بارسلونا در خط دفاعی خبر داد. این باشگاه «خاویر ام‌بویاما»‌ ۱۸ ساله را از لاماسیا به لندن آورد.

غیر از بازیکن بارسا، چلسی ۲ بازیکن تاثیرگذار و مهم دیگر را نیز خریداری کرد. او در ابتدا حکیم زیاش با را ۳۶ میلیون پوند و بعد تیمو ورنر با ۴۷٫۷ میلیون پوند خریداری کرد و اکنون در یک قدمی خرید ۱۰۰ میلیون یورویی خود ایستاده است.

طبق گزارش فابریزیو رومانو، چلسی در یک قدمی جذب «کای هافرتس» قرار گرفته است. به گفته این خبرنگار معتبر ایتالیایی، تمام مذاکرات بین چلسی و لورکوزن به توافق رسیده و تا ساعاتی دیگر این انتقال نهایی می‌شود.

مبلغ توافق شده بین ۲ باشگاه ۸۰ میلیون یورو به اضافه ۲۰ میلیون یورو اضافات گزارش شده است.

کریستین فالک، خبرنگار بیلد آلمان نیز که از هفته‌ها پیش خبرهایی در خصوص انتقال هافرتس به لندن را گزارش می‌داد این خبر را رسماً تایید کرده است.

چلسی در این فصل نقل و انتقالات خریدهای بسیاری انجام داده است و خرج سنگینی در لندن به جا گذاشته است.

ورنر،‌زیاش و اکنون هافرتس و ۲ بازیکن دیگر که در آستانه انتقال به چلسی قرار دارند. بن چیلول از لسترسیتی با ۵۰ میلیون پوند در آستانه انتقال به چلسی است تا در خط چپ دفاعی لمپارد بازی کند.

از طرف دیگر، مذاکرات چلسی با کاپیتان پاری سن ژرمن به خوبی پیش رفته و می‌توان سیلوا را خرید بعدی لمپارد دانست. تیاگو سیلوا شب گذشته مقابل بایرن مونیخ عملکرد خوبی داشت و با انتقالی رایگان قرار است فصل آینده برای چلسی بازی کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا