اخبار ورزشیفوتبال جهان

چفرین: فعلا تصمیمی مبنی بر لغو بازهای لیگ قهرمانان نداریم/کشور سوم تنها یک گزینه محتمل است

رئیس تشکیلات یوفا گفت: لغو و یا به تعویق انداختن لیگ قهرمانان اروپا منوط به اخباری است که از کشورهای مختلف به دست ما می‌رسد.در حال حاضر تصمیم مبنی بر لغو مسابقات نداریم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، الکساندر چفرین رئیس کنونی تشکیلات یوفا درباره شیوع ویروس کرونا و چگونگی ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا گفت: از نزدیک در حال پیگیری تحولات مربوط به شیوع بیماری کرونا هستیم.هر روز اطلاعات خود را به روز می‌کنیم تا با آگاهی بیشتری تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

وی افزود: لغو و یا به تعویق انداختن لیگ قهرمانان اروپا منوط به اخباری است که از کشورهای مختلف به دست ما می‌رسد.در حال حاضر تصمیم مبنی بر لغو مسابقات نداریم.البته در صورت ادامه شیوع این ویروس خطرناک با فدراسیون ها مذاکره خواهیم کرد.اولویت ما سلامت هواداران حاضر در استادیوم ها است و در این بخش به هیچ وجه کوتاهی نخواهیم کرد.

چفرین در مورد امکان تغییر محل میزبانی و انتقال بازیهای به کشور ثالث گفت: انتخاب کشور ثالث یک گزینه مناسب است که باید بررسی شود اما اکنون نمی‌توانیم نظر قاطعی در اینباره بدهیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا