اخبار ورزشیفوتبال جهان

چرا آلابا خرید خوبی برای رئال مادرید است؟

مارکا در گزارشی از ۳ نکته مثبت خرید آلابا توسط رئال مادرید پرده برداشت.

به گزارش پیشرو ورزش، دیوید آلابا به طور حتم در اتمام فصل از جمع بایرن مونیخ جدا می‌شود و می‌خواهد چالشی متفاوت را در لیگی جدید تجربه کند.تیم‌های زیادی به دنبال مدافع اتریشی هستند ولی به نظر می‌رسد رئال مادرید مشتری اصلی این بازیکن است.

مارکا در گزارش امروز خود نوشت که آلابا ۳ مشکل بزرگ رئال مادرید را حل می‌کند و می‌تواند استراتژی زیادی به سرمربی تیم بخشد.این رسانه مادریدی از قدرت چند پست بازی کردن ستاره مونیخ نوشت و اظهار داشت که آلابا می‌تواند در پست دفاع چپ، دفاع مرکزی و هافبک تدافعی بازی کند.

این بازیکن زیر نظر پپ گواردیولا، هانکس و فلیک در تمامی این پست‌ها بازی کرده و توانسته عملکرد خوبی از خود به اجرا گذارد. مارکا نوشت که خرید آلابا یک انتقال استراتژی خواهد بود و می‌تواند گزینه‌های تاکتیکی زیادی به زیدان برای ساخت ترکیب اصلی بدهد.

طبق گزارش هایی که در روزهای گذشته منتشر شده، به نظر می‌رسد آلابا با قراردادی ۴ ساله با دستمزد سالیانه ۱۱ میلیون یورو به جمع کهکشانی‌ها خواهد پیوست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا