اخبار ورزشیفوتبال جهان

پیولی: حضور زلاتان برای ما الهام بخش است/بازی دربی با دیگر دیدارها تفاوت دارد

سرمربی آث میلان گفت: مقابل اینتری قرار می‌گیریم که در لیگ تنها به یوونتوس باخته و مام مصمم هستیم بدون در نظر گرفتن تمام مسائل گذشته در این دیدار برنده میدان را ترک کنیم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، استفان پیولی سرمربی آث میلان در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل اینترمیلان در دربی دلامادونینا گفت: از همه نظز برای برای دیدار دربی آماده  هستیم شرایط تیم بهتر شده و می‌خواهیم برای برد و شادی دل هواداران بازی کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور زلاتان در بازی فردا گفت: زلاتان به موقع بهبود یافت و شرایط جسمانی وی بعد از بیماری بسیار خوب است.در تمرینات گروهی شرکت کرد و برای ما در دربی بازی خواهد کرد.البته وی تمرینات اختصاصی جداگانی هم داشت.باید اذعان کنم که وجود وی برای تیم ما الهام بخش است.

وی افزود: مقابل اینتری قرار می‌گیریم که در لیگ تنها به یوونتوس باخته و مام مصمم هستیم بدون در نظر گرفتن تمام مسائل گذشته در این دیدار برنده میدان را ترک کنیم.پتانسیل این کار را داریم و فردا یک بازی در حد نام دربی را به نمایش خواهیم گذاشت چرا که دیدار دربی بای متفاوتی است.اینتر از ابتدای فصل تا دسامبر بهتر از ما عمل کرد ، اما اکنون ما در تلاش هستیم تا موقعیت های از دست رفته را جبران کنیم  و امیدواریم در این دربی نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش فارس، میلان از زمان ورود ابراهیموویچ در ماه گذشته با ۵ برد و دو تساوی تا حدی از شرایط بحران زده ابتدای فاصله گرفته است. تیم پیولی با ۳۲ امتیاز در رده نهم  قرار دارد و اختلاف امتیازی ۱۹ بین میلان و اینتر به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 14 =

دکمه بازگشت به بالا