اخبار ورزشیفوتبال ایران

پیش بینی تعداد حضور ایرانی‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ توسط سفیر ایران

سفیر ایران در قطر پیش بینی کرد نیم میلیون ایرانی در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، حمیدرضا دهقانی سفیر کشورمان در دوحه در مصاحبه با نشریه «الرایه» قطر، گفت: باعت افتخار ماست که به عنوان اولین تیم آسیایی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه پیدا کردیم. این دستاورد افتخاری بزرگ برای ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: به نظرم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بهترین تورنمنت برای تیم ملی کشورمان است تا بتواند به بالاترین مراحل این مسابقات با حمایت گسترده هواداران برسد. هواداران ایرانی اشتیاق زیادی دارند تا در قطر حضور پیدا کنند و تیم ملی کشورشان را حمایت کنند. البته این حمایت همیشه بوده ولی قطر به دلیل اینکه ما نزدیک ترین کشور به قطر هستیم انتظار حضور گسترده تری داریم.

سفیر ایران در ادامه به پیش بینی حضور ایرانی ها برای حمایت از تیم ملی در قطر پرداخت و گفت: پیش بینی می کنیم نیم میلیون ایرانی در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای حمایت از تیم ملی در اینجا حضور پیدا کنند. البته ما باید برای میزبانی از این تعداد از هواداران آمادگی کاملی  داشته باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا