اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

پیشنهاد وسوسه انگیز پاری سن ژرمن به یامال

پاری‌سن‌ژرمن برای جذب یامال پیشنهاد خیره‌کننده‌ای به بارسلونا داد.
به گزارش پیشرو ورزش، غول‌های فرانسوی پس از جدایی کیلیان امباپه حالا در بازار نقل و انتقالات تابستانی به دنبال مهاجم جدید هستند.
براساس‌ گزارش موندو دپورتیوو، پاری سن ژرمن پیشنهاد خیره کننده ۲۶۸ میلیون دلاری به باشگاه بارسلونا برای خرید لمینه یامال اعجوبه خود ارائه کرده است.
نشریه اسپانیایی مارکا گزارش داد که پاریسی‌ها قبلاً ۲۱۴ میلیون دلار برای یامال پیشنهاد داده بودند. این حرکت توسط خوان لاپورتا رئیس بارسا در ماه مارس تایید اما این پیشنهاد رد شد. لاپورتا در آن زمان گفته بود: ما برای بازیکنانی مانند لمینه یامال به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو پیشنهاد داریم و پاسخ منفی داده‌ایم.
اگر این پیشنهاد صحت داشته باشد، پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن برای یامال، رکورد نقل و انتقالات جهانی را که در سال ۲۰۱۷ به ثبت رسیده (با بند آزادسازی ۲۳۸ میلیون دلاری نیمار در نیوکمپ) شکسته شده است.
دکو مدیر ورزشی بارسلونا تاکید کرد که در سال ۲۰۲۵ زمانی که این بازیکن ۱۸ ساله شود، قرارداد یامال را دوباره تمدید خواهد کرد و تعهد طولانی مدت او به باشگاه را پیش‌بینی کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 13 =

دکمه بازگشت به بالا