اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

پیشنهاد فدراسیون هلند برای تغییر قوانین فوتبال

فدراسیون فوتبال هلند پنج تغییر عمده در قوانین فوتبال را پیشنهاد کرده است که می‌تواند نحوه بازی فوتبال را در آینده تغییر دهد.

به گزارش پیشرو ورزش، نحوه بازی فوتبال در طول سال‌های اخیر به طور قابل توجهی تغییر کرده است. همه چیز، از اجرای VAR گرفته تا اصلاحات قوانین خطای هند و حداکثر تعداد بازیکن تعویضی مجاز، دستخوش تغییر شده است. گیس دیونگ، دبیر کل فدراسیون فوتبال هلند، اکنون پنج اصلاحیه در قوانین بازی را پیشنهاد کرده است.

اول از همه، فدراسیون فوتبال هلند می‌خواهد که ارسال با پا، جایگزین پرتاب با دست شود. آنها همچنین خواستار اجرای طرح اخراج موقت بازیکن هستند، پیشنهادی که بورد بین المللی فوتبال قبلاً در مورد آن بحث کرده است. این فدراسیون خواستار شروع مجدد با امکان پاس به خود و تعویض‌های بدون محدودیت هستند که به یک مربی اجازه می‌دهند تا در طول بازی هر تعداد تعویضی که می‌خواهد انجام دهد.

مهم‌ترین پیشنهاد تغییر قانون در پیشنهاد نهایی آنها نهفته است، که خواستار دو نیمه ۳۰ دقیقه‌ای به جای ۴۵ دقیقه‌ای معمولی است. آنها همچنین پیشنهاد کرده‌اند که هر بار بازی متوقف می‌شود، کرنومتر متوقف شود تا ۶۰ دقیقه بازی تضمین شود.

سایت “اتلتیک” گزارش کرده که فدراسیون فوتبال هلند در ماه آگوست، زمانی که باشگاه پی اس وی میزبان جام نوآوری اتن است، تمام تغییرات قوانین را آزمایش خواهد کرد. فدراسیون فوتبال هلند قبلاً پرتاب با پا و شروع مجدد با امکان پاس به خود را در فوتبال جوانان اجرا کرده است.

این پیشنهادات با مخالفت شدید هواداران در فضای مجازی مواجه شده است و بعید به نظر می‌رسد حداقل تا چند سال آینده شاهد اجرای آنها در بازی باشیم. با این حال، تصمیمات نهایی بر عهده بورد بین‌المللی فوتبال خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا