اخبار ورزشیتوپ و تور

پیشنهاد اکبری به فدراسیون والیبال؛ مسابقات را در ارومیه برگزار کنید

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه به فدراسیون پیشنهاد داد تا مسابقات لیگ برتر را به صورت متمرکز به میزبانی ارومیه برگزار کند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، فدراسیون والیبال با توجه به شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفت تا مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور را در سال جاری تمام کند. پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در واکنش به این موضوع اظهار داشت: من به فدراسیون والیبال پیشنهاد کردم که ادامه مسابقات لیگ برتر را به صورت متمرکز و بدون تماشاگر در ارومیه برگزار کند.

وی ادامه داد: ارومیه با توجه به میزبانی از  لیگ ملت‌های والیبال، وجود ۳ سالن مجهز، وجود هتل‌های متعدد و مهمتر از آن نبود ویروس کرونا در آذربایجان غربی می‌تواند میزبانی مسابقات لیگ برتر را بر عهده بگیرد.

باید منتظر ماند و دید که واکنش فدراسیون والیبال نسبت به این موضوع چه خواهد بود. به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون تصمیم خود را از قبل گرفته و به دنبال لغو رقابت های لیگ برتر باشگاه‌های کشور هستند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا