اخبار ورزشیفوتبال جهان

پیشنهادی برای حضورمونیخی ها در راس مدیریت فدراسیون فوتبال آلمان

اسطوره باشگاه بایرن مونیخ خواهان حضور اولی هوینس و کارل هاینس رومنیگه به عنوان مدیران آینده فدراسیون فوتبال کشورش شد.

به گزارش پیشرو ورزش، هوینس بعد از سال ها فعالیت در عرصه فوتبال و  مدیریت باشگاه بایرن، ۲ سال قبل از ریاست بایرن کنار رفت.

رومنیگه هم در پایان سال میلادی جاری از مدیریت اجرایی بایرن کنار می رود تا اولیور کان جایش را بگیرد.

به باور اشتفان افنبرگ، این دو چهره صاحب نام می توانند در فدراسیون فوتبال آلمان حضور یافته و باعث پیشرفت در این سازمان شوند.

افنبرگ که در سال های۱۹۹۰ تا ۱۹۹۲ و ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ برای بایرن توپ زد، در یاداشتی که برای سایت ت.آنلاین نوشت، عنوان کرد:با حضور هوینس و رومنیگه در فدراسیون، این سازمان می تواند با جهشی عظیم از این وضعیت خارج شود. فضای بزرگی از خوش بینی ایجاد کند و آینده ای موفق را پی ریزی کند.

وی افزود:هم اولی هوینس و هم رومنیگه، شخصیت های قوی هستند و از مهارت و تجربه باورنکردنی برخوردارهستند. این دو ایده های بسیاری برای ایجاد تحول در فدراسیون فوتبال برخوردار هستند.

این اظهارات در حالی عنوان شد که روز گذشته هوینس، مدیر افتخاری باشگاه بایرن، آرزو کرد رومنیگه بعد از اتمام کارش در باشگاه ، در فدراسیون مشغول به کار شود و برنامه های خوبی را برای تحول اجرا کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 5 =

دکمه بازگشت به بالا