اخبار ورزشیفوتبال ایران

پیروزی خفیف ایران برابر فلسطین

تیم ملی ایران در دومین بازی خود در مرحله مقدماتی نوجوانان آسیا یک پیروزی خفیف برابر فلسطین کسب کرد تا برگزاری جشن صعود آنها به روز آخر و در بازی برابر افغانستان کشیده شود.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، ایران و فلسطین دو تیمی بودند که امشب در دومین روز از مسابقات گروه سوم مرحله مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا برابر هم به میدان رفتند.

ایرانی‌ها در این بازی با ترکیب محمدصادق صالحی، محمد مهدی محمدی، سینا قاسمی، امیرحسین ثقفی، محمدرضا صلاحی، فرید بحری، ارشیا کریمی، یادگار رستمی(۹۰ سجاد خادمی)، امیر ابراهیم‌زاده، ایمان دانش(۸۸ سجاد گل‌محمدی) و علی‌اکبر رنجبر (۶۲ محمدرضا کوشکی) به سرمربیگری حسین عبدی به میدان رفتند.

فلسطینی‌ها که با هدایت مکرم دابوب تونسی در این دوره از بازی‌ها حضور داشتند با نفراتی همچون محمد ابوکاف، بها اویسا، احمد عاصی(۷۲ اخراج)، احمد شدید(۶۳ اخطار)، طارق میمی(۸۰ عبدالله شریطهعناصجابر، نورالدین ابوعواد، قصی امیرا(۳۳ اخطار)(۸۴ روکان خلیل)، مهدی عاصی، عبدالحمید ابوقبیطه (۶۵ فواد عطار) و احمد زقیب بازی کردند.

مغولچای پچری از تایلند، اپچیت نوفان از تایلند؛ فام مان لانگ از ویتام و یوسکه آراکی از ژاپن کار قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.

در ابتدای نیمه اول بازی، تیم ایران بیشتر دنبال حفظ مالکیت و در نهایت خسته‌ کردن فلسطین بود تا بتواند روزنه‌های دفاعی فشرده این تیم را باز کند، در میان بازی هوشمندانه ایران و در دقیقه ۲۵، فلسطینی‌ها صاحب توپ شدند و سریع توپ را به قلب دفاع ایران فرستادند که مهاجم این تیم عبدالحمید ابوقبیطه با ارسال یک پاس عرضی توپ را به بهااویسا رساند و او توپ را بدون وقفه به دور از دستان دروازه‌بان ایران به گل تبدیل کرد.

ایرانی‌ها که حسابی از گل خورده تحت فشار بودند حملات خود را روی دروازه قرمزپوشان فلسطینی ادامه دادند تا اینکه سرعت بالای یادگار رستمی باعث شد مدافع فلسطین روی او خطا کند و داور به نشانه ضربه پنالتی در سوت خود بدمد، در نهایت رستمی در دقیقه ۳۰ پشت توپ ایستاد و برخلاف حرکتدروازه‌بان توپ را به گل اول ایران بدل کرد.

ایرانی‌ها که تنها به امید کسب پیروزی راهی این دیدار شده‌ بودند دست از تلاش بر نداشتند تا اینکه در واپسین لحظات نیمه اول و در دقیقه ۴۵ رو ریباند علی‌اکبر رنجبر، امیر ابراهیم‌زاده دروازه خالی فلسطین را باز کرد.

فلسطینی‌ها که باخت را نزدیک خود می‌دیدند به دنبال فرار از این شکست بودند که بازی هوشمندانه و البته تهاجمی ایران اجازه عملکرد به آنها را نمی‌داد و بیشتر دل به ضد حملات دوختند.

در دقیقه ۷۲ بود که حملات ایرانی‌ها باعث شد احمد عاصی هافبک فلسطینی‌ها با تکل شدید روی بازیکنان ایران، از داور این مسابقه کارت قرمز دریافت کرد و تیمش را ۱۰ نفره کرد.

دقیقه ۸۰ بازی بود که ایرانی‌ها می‌توانستند به گل سوم دست پیدا کنند اما ضربه کات‎بک یادگار رستمی به تیرک عمودی برخورد کرد و توسط قرمزپوشان فلسطینی برگشت داده شد.

مهاجمان تیم ایران در انتهای نیمه دوم بازی چندین موقعیت مسلم گلزنی‌ خلق کردند که با بی دقتی خود آنها را هدر دادند، در دقایق آخر که فلسطینی‌ها چیزی برای از دست دادن نداشتند، سراپا حمله شدند و حتی در دقیقه ۹۱ ضربه سر بازیکنان این تیم به شکل خطرناکی از کنار دروزاه ایران به بیرون رفت.

ایرانی‌ها بعد از این صحنه با ضربات مستقیم سعی در رسیدن به گل سوم را داشتند که سجاد گل‌محمدی به این مهم دست پیدا کرد اما داور به نشانه آفساید در سوت خودش دمید تا بازی با همان برد خفیف ۲ بر یک به اتمام برسد.

انتهای پیام/۸۹۰۴۲/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا