اخبار ورزشیتوپ و تورسایر اخبار

پیروزی تیم ملی واترپلو ایران در نخستین گام

ملی پوشان واترپلو ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی جاکارتا از سد سنگاپور گذشتند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو ایران در نخستین دیدار از رقابت‌های واترپلو بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ صبح امروز(شنبه) در مقابل سنگاپور به آب زد.

شاگردان چیریچ ابتدا بازی را با گل آغاز کردند. در ادامه مردان واترپلو ایران برتری خود را به حریف دیکته کردند و وقت قانونی دوم این دیدار با نتیجه ۷ بر ۳ به سود ایران به پایان رسید. در پایان این بازی واترپلوئیست های ایران موفق شدند با نتیجه ۱۱ بر ۵  از سد سنگاپور بگذرند و نخستین پیروزی را در این رقابت‌ها کسب کنند.

محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان ایران، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی، هادی ساعی قهرمان اسبق تکواندو و محسن رضوانی رئیس فدراسیون از نزدیک شاهد برگزاری این دیدار بودند.

مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، از روز شنبه سوم شهریور ۱۳۹۷ ( ۲۵ آگوست ۲۰۱۸) آغاز و تا روز شنبه دهم شهوریور ۱۳۹۷ پیگیری خواهد شد.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا