اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

پیروانی: مخلص همه افرادی هستم که از من دلخور هستند

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر کسی از من دل‌خور است مخلصش هستم.

به گزارش پیشرو ورزش، افشین پیروانی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خوب و سختی بود. به بچه‌ها، کادر فنی، هواداران و مسئولان باشگاه تبریک می‌گویم. هواداران عشق و زندگی ما هستند. روز خوبی برای ما در این بازی فوق‌العاده سخت رقم خورد. البته همه بازی‌ها سخت است اما خدا را شکر که سه امتیاز بازی را با پیکان گرفتیم. دو فینال دیگر در لیگ برتر داریم. هواداران دعا کنند تا برای قهرمانی برویم.

مدیر تیم پرسپولیس در خصوص قضاوت این مسابقه توضیح داد: فکر می‌کنم می‌توانستند یک پنالتی دیگر برای ما بگیرند. البته نظر کارشناسان است اما در مجموع مهم برد پرسپولیس بود. یک بحثی هم این است که بعد از قرعه‌کشی گفتم دوست داریم در کنار هواداران‌مان باشیم. خیلی‌ها به این موضوع معترض شده و گفتند پرسپولیس می‌گوید بازی نمی‌کنیم در شرایطی که گفتیم هرجا بخواهند بازی می‌کنیم اما با توجه به عشق و علاقه‌ای که هواداران دارند باید در کنار آنها باشیم. خدا را شکر می‌کنم و امیدوارم در نهایت دست به دست هم داده و قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان بیاوریم.

پیروانی در مورد حواشی مربوط به پرداخت هزینه اجاره ورزشگاه آزادی یا اینکه بلیت‌فروشی این مسابقه به کدام تیم می‌رسد، پاسخ داد: وقتی تیم پیکان میزبان شده حتماً باید اجاره زمین را پرداخت کنند اما تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی مسابقه سهم پیکان است. اینکه ناگهان صبح اعلام شد بازی در آزادی برگزار نمی‌شود به خاطر بحث قرارداد ورزشگاه آزادی بود که دوستان دیگر باید بهتر توضیح بدهند. در نهایت همه مسائل را به فال نیک می گیریم اگر کسی از من دل‌خور است مخلصش هستم. مدیر پرسپولیس هستم و برای موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هواداران جان خود را هم می‌دهند. همه برای من عزیز هستند و مخلص آنها هستند. هیچکس از من ناراحت نباشد. خدا را شکر این بازی را بردیم. امشب را جشن می‌گیریم و از فردا برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا