اخبار ورزشیفوتبال ایران

پیروانی: ما هم نشست خبری را در خانه خودمان برگزار می‌کنیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اسم لیگ ما حرفه ای است و باید در هر زمینه ای حرفه‌ای تر رفتار کنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، افشین پیروانی درباره آخرین وضعیت یحیی گل‌محمدی پس از ابتلا به آنفولانزا اظهار داشت: وی در دو روز اخیر مقداری کسالت، سرماخوردگی و بدن درد داشت. خدا را شکر تست PCR منفی بود و کرونا ندارد اما با زدن سرم امروز به محل تمرین آمد و کنار بچه‌ها بود. ان‌شاءالله تا فردا شرایطش بهتر می‌شود و احتمال دارد کنار تیم باشد‌.

وی درمورد آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس گفت: شرایط خوبی داریم. در ۲ هفته اخیر نتایج خوب و سه امتیاز را گرفته‌ایم. بازیکن مصدوم هم داریم اما تشخیص کادر فنی است که کدام بازیکنان می‌رسند. البته شرایط یکی دو بازیکن مصدوم خاص تر است و باید دید کادر فنی چه تصمیمی می‌گیرد و چه نفراتی بازی می‌کنند.

مدیر تیم پرسپولیس عنوان کرد: دربی شرایط خاصی دارد. خیلی‌ها می‌گویند این مسابقه هم سه امتیازی است اما برای تیم، نفرات و باشگاه فراتر از سه امتیاز است. بازی حساسی است که هواداران ما توقع برد دارند. امیدوارم دیدار خوب و تماشاگرپسندی به نمایش بگذاریم و بتوانیم پیروز میدان باشیم. از هر دو تیم پرطرفدار توقع وجود دارد اما ما پرسپولیس هستیم و ان‌شاءالله با یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم.

پیروانی درخصوص غیبت قطعی سیدجلال حسینی و احسان پهلوان در دربی توضیح داد: آرزو می‌کنیم همه عزیزان به این مسابقه برسند اما مشخص نیست چه کسی بازی می‌کند. برخی‌ها مثل سیدجلال حسینی مصدومیت قدیمی داشتند و احتمال بازی کردن‌شان کمتر است اما در این مورد کادر فنی در نشست خبری توضیح داد و سعی داریم زیاد درباره اش صحبت نکنیم.

وی درباره مسائل مربوط به تبلیغات محیطی، برگزاری نشست خبری مربی پرسپولیس در سازمان لیگ و فرهاد مجیدی در خارج از این محل پاسخ داد: در این مورد دو موضوع وجود دارد. پس از گرم کردن تیم ما در بازی گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان، بازیکنان پرسپولیس نیم ساعت در رختکن بودند و مدام می‌گفتند الان یا ۵ دقیقه و ۸ دقیقه دیگر بازی شروع می‌شود. برای فوتبال ما قشنگ نیست که کلی هوادار و بیننده پای تلویزیون منتظر ورود بازیکنان به زمین باشند. دوستان می‌گویند اتفاق خاصی نیفتاده و بازی نیم ساعت به تعویق افتاده است.

مدیر تیم پرسپولیس افزود: چگونه وقتی تیم‌ها یک دقیقه دیر به زمین می‌آیند، جریمه می‌شوند اما آن بازی نیم ساعت دیر شروع شد. این حرف منطقی نیست. اسم‌ فوتبال ما حرفه‌ای است و باید مقداری حرفه‌ای عمل کرد. اگر قرار است اتفاقاتی مثل تاخیر، تجلیل یا به قول معروف کنسلی باشد، باید از روز قبل به ما بگویند. در نشست هماهنگی امروز هم یکی از صحبت های من همین بود که اگر قرار است بازی دیر شروع شود یا درباره تبلیغات محیطی بین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، سازمان لیگ و باشگاه استقلال مشکل یا بحثی است از الان به ما بگویید تا تیم زودتر به استادیوم نیاید و گرم نکند. گفته‌اند تا ۱۰ صبح فردا این مسائل حل می‌شود اما تا آن ساعت هم اتفاق خاصی نمی‌افتد.

پیروانی در گفت و گو با برنامه نبض ورزش شبکه خبر عنوان کرد: دربی میلیون‌ها بیننده دارد. امیدوارم اتفاقی که در خور نام فوتبالمان است، بیفتد و مسائلی پیش نیاید که حواشی به وجود بیاورد.

وی افزود: درباره نشست خبری هم سازمان لیگ به ما اعلام کرده استقلال جریمه می شود زیرا اجازه نداشته بیرون از سازمان لیگ کنفرانس بگذارند. در این مورد هنوز به جمع‌بندی نرسیده اند اما به اینکه چه کسی راست می‌گوید یا چه کسی کارش درست یا اشتباه بوده کاری ندارم. سازمان لیگ به ما اعلام کرد سرمربی تیمتان باید به سازمان لیگ بیاید اما در جلسه هماهنگی گفتم امکان ندارد مربی تیم حریف پرسپولیس کنفرانس مطبوعاتی‌ را در خانه خودش برگزار کند و ما اینجا بیاییم. باید در این مورد تعیین تکلیف کنند. مطمئن باشید باشگاه ما هم برای خارج شدن از فشار، کنفرانس مطبوعاتی بازی با هوادار را در خانه خودش یا محل اقامت خود برگزار می‌کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: به هر شهری می‌رویم میزبان کنفرانس مطبوعاتی را همراه با هیات فوتبال برگزار می‌کند. امروز مسئولان هیات به سازمان لیگ آمدند اما میزبان در محل اسکان خودش حضور داشته است‌. از این لحاظ پرسپولیس مقصر نبود و ما با سازمان لیگ به عنوان مجری مسابقه همراه شدیم‌ اما امروز گفتم اگر بازی بعدی تعیین تکلیف نشود، از سرمربی تیم هوادار درخواست می‌کنیم به خانه ما بیاید. یا وی همراه ما می‌شود یا حرف سازمان لیگ را گوش می‌کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا