اخبار ورزشیفوتبال ایران

پیروانی: قانون باید برای همه یکسان اجرا شود

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر دوگانگی‌ها نباشد و قانون برای همه یکسان اجرا شود، کاری به احکام نداریم.

به گزارش پیشرو ورزش، افشین پیروانی قبل از بازی پرسپولیس مقابل ویستاتوربین در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: برای پرسپولیس هیچ بازی‌ای ساده نیست و در کل فوتبال ورزش ساده‌ای نیست. تیم حریف هم با انگیزه مضاعف و برای دیده شدن مقابل پرسپولیس به زمین می‌آید. بین دو تیم هم تفاوت آنچنانی وجود ندارد. فقط ویستاتوربین یک رده با لیگ برتر فاصله دارد و امروز تمام تلاش خود را می‌کند.

وی افزود: هدف ما قهرمانی است. اطمینان داشته باشید تلاش می‌کنیم بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم. متأسفانه باز هم هواداران ما در ورزشگاه نیستند. هر روز این موضوع را می‌گوئیم اما متأسفانه اتفاقی نمی‌افتد. واقعاً حیف است پرسپولیس این همه هوادار دارد و با حضور آنها ورزشگاه نمای دیگری پیدا می‌کند. با حضور طرفداران اشتیاق و انگیزه‌ای بالاتر و بیشتری خواهیم داشت.

مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد: بیماری اومیکرون هم تازه آمده و امیدوارم همه سلامت باشند. این بیماری کرونا سبب شده هواداران نتوانند به ورزشگاه بیایند و برای همگی آرزوی سلامتی دارم.

پیروانی در خصوص حواشی ایجاد شده پس از صدور رأی کمیته انضباطی در مورد پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر گفت: اطمینان دارم کمیته انضباطی برای صدور این رأی بررسی‌های لازم را انجام داده اما فکر می‌کنم نتایج باید در زمین رقم می‌خورد. برخی بهانه آوردند و این موضوع را به مسائل دیگر ربط دادند. زیبا نیست که ناگهان سه تیم از یک رأی سود ببرند و سایرین ضرر کنیم. البته در یک سال هم شش امتیاز از پر سپولیس کم شد اما درنهایت قهرمان شدیم. نمی‌خواهیم بگوییم چرا به تیم‌های دیگر امتیاز دادند، زیرا انگیزه ما پرسپولیسی‌ها بیشتر شده و بیشتر تلاش می‌کنیم. بهتر بود نتایج در زمین رقم می‌خورد.

وی اضافه کرد: البته بازیکنان خارجی‌ای بودند اینکه بدون چهار بازی ملی به میدان آمدند و نتیجه هم با استفاده از آنها سه بر صفر نشد. این دوگانگی‌ها به ما اجازه اعتراض می‌دهد. ما اگر قانون برای همه یکسان باشد و همه جا اجرا شود به این موضوع ورود نمی‌کنیم. باید دید اعتراض ما به کجا می‌رسد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا