اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

پیروانی: به عدم حضور گل‌محمدی در نشست خبری اعتراض نکنید

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچکس اجازه ندارد به عدم حضور گل‌محمدی در نشست خبری معترض شود.

به گزارش پیشرو ورزش، افشین پیروانی پس از برتری ۳ بر ۲ تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند البته باد مقداری اجازه نمی داد کیفیت فنی مسابقه بالاتر برود اما خدا را شکر در لحظه‌ای گل زدیم که نیاز به این سه امتیاز داشتیم. به تیم، کادر فنی و هواداران‌مان تبریک می‌گوییم. خدا را شکر سه امتیاز خوب را گرفتیم.

وی در خصوص انتقادات مطرح شده به ادامه غیبت‌های یحیی گل‌محمدی در نشست‌های خبری گفت:‌ هیچکس اجازه اعتراض ندارد. مربیان دیگر هم به نشست خبری نمی‌آیند آیا این اتفاق افتاد؟ او صلاح دیده و به نشست نمی‌‌آید. باید اسم ببرم و بگویم چه مربیانی نمی‌آیند؟ این اعتراض دلیل ندارد. همه جا بهانه شده که گل‌محمدی نمی‌آید مصاحبه کند این همه سال آمده و پنج بازی است نیامده است. این کار مقداری مته به خشخشال گذاشتن است. مقداری راحت‌تر از این موضوع بگذرید.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس مبنی براینکه سازمان لیگ ابلاغ کرده اگر سرمربیان به نشست خبری نیایند جریمه سنگینی می‌شوند، توضیح داد: ۳-۴ مربی هستند که نه قبل، نه بعد، نه وسط، نه روز، نه شب و هیچ موقع به نشست خبری نمی‌آیند. سال گذشته چنین مربیانی داشتیم و امسال هم داریم. در مورد جریمه هم باید بگویم سرمربی صلاح دیده که به نشست خبری نیاید. اگر با آن مربیان جریمه برخورد کرده و آنها را جریمه کرده‌اند باید دید گل‌محمدی به چه جمع‌بندی می‌رسد.

پیروانی اضافه کرد: این موضوع نظر شخصی گل‌محمدی است. بیشتر شما جوان و جویای نام هستید. حضور در نشست خبری یک بحث شخصی است. در همین راهرو خیلی از مربیان مصاحبه نکردند و رفتند، نمی‌توانید کسی را اجبار کنید. من ایستادم و مصاحبه کردم.

وی در خصوص اینکه حضور مربی در نشست خبری تصمیم شخصی نیست، گفت: مربی تصمیم بگیرد خودش نیاید و کمکش را بفرستد این نبود که از تیم پرسپولیس هیچکس به نشست خبری نیاید.

مدیر پرسپولیس در خصوص اینکه با این تفاسیر قانون سازمان لیگ اجرا نمی‌‌شود و آیا چنین ابلاغی به باشگاه پرسپولیس آمده است، گفت: هیچ اجباری نیست می‌خواهند جریمه کنند، سرمربی ما تصمیم گرفته به نشست خبری نیاید و دستیارش را فرستاده است. در جریان ابلاغ و اجبار نیستم اما در نهایت تصمیم این بود خود گل‌محمدی نیاید و کمکش بیاید البته وقتی هم می‌آید برخورد خوبی نمی‌شود.

پیروانی در مورد نامه هفته گذشته پرسپولیس به فدراسیون فوتبال در خصوص اعتراض به داوری و ا ینکه امروز هم صحنه‌ای روی عیسی آل‌کثیر درون محوطه جریمه اتفاق افتاد، اظهار داشت: قضاوت داور خوب بود شاید اگر نتیجه ۲ بر ۲ بود ما این حرف را می‌زدیم قضاوت‌ها مقداری بهتر شده است در بازی با سپاهان هم تیم داوری خوبی داشتیم امیدوارم همین روند را ادامه بدهند. همیشه می‌گویم VAR را بهانه نکنیم زمان بازیگری خودمان این سیستم وجود نداشت اما داوران بهترین قضاوت را می‌کردند اکنون خواهش می‌کنم VAR را بهانه نکرده و کار خودشان را ا نجام بدهند. امروز هم قضاوت خوب بود.

وی در خصوص اینکه آیا برای بازی با سپالهان از ظرفیت حداکثری ورزشگاه آزادی استفاده خواهد شد، عنوان کرد: ما میزبان هستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از حداکثر هوادار استفاده کنیم. فوتبال با هوادار زنده است. ما هم پرطرفدارترین تیم هستیم و اطمینان داشته باشید در حد توانم تلاش می‌کنم. تصمیم‌گیرنده افراد دیگری هستند.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا