اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

پیروانی: به بازیکنانی که از پرسپولیس رفتند فراتر از سقف پیشنهاد شد

مدیر تیم پرسپولیس گفت: به بازیکنانی که جدا شدند فراتر از سقف قرارداد پیشنهاد شد.
به گزارش پیشرو ورزش، افشین پیروانی پس از مراسم قرعه کشی لیگ بیست و چهارم اظهار داشت: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و تلاش می‌کند مثل ۸ سالی که ۱۴ جام آورد، امسال هم قهرمان شود.
وی درخصوص برگزاری دربی در هفته ششم، گفت: فرقی نمی‌کند چه هفته‌ای باشد. اگر قرار است قهرمان شویم باید در همه بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم.
مدیر تیم پرسپولیس درمورد قانون سقف بودجه و اینکه برخی تیم‌ها خریدهای خوبی انجام دادند و بازیکنان مدنظر سرخابی‌ها را گرفتند، عنوان کرد: سقف بودجه را یکسری رعایت نکردند و نباید شعار بدهیم. اول اینکه به هرکسی از پرسپولیس رفت و برای این تیم سال‌ها زحمت کشید، خسته نباشید می‌گویم ولی بازیکن، تیم پرسپولیس را رها نمی‌کند و به شهرستان برود. البته من خودم شیرازی و شهرستانی هستم. به کسی برنخورد ولی بازیکنی که تیم قهرمان و پرطرفدار پایتخت را رها کند و به شهر دیگری برود فکر می‌کنم تنها دلیلش ارقامی است که می‌دهند.
وی افزود: هرچند مدیرعامل گفت به همه بازیکنانی که رفتند سقف را پیشنهاد دادیم. من فکر می‌کنم فراتر از سقف بوده، روی این موضوع منطقی و بیشتر فکر کنیم.
پیروانی درخصوص اینکه برخلاف گذشته، امسال دخالتی در نقل و انتقالات پرسپولیس نداشت، گفت: امسال از من نخواستند و هیچ دخالتی نداشتم. قبلا با نظر اوسمار بوده و الان با نظر گاریدو یارگیری می‌کنند.
مدیر تیم پرسپولیس در مورد حمایت اسپانسرها، اظهار داشت: اسپانسر ما تمام تلاش خودش را کرد. بعد از سال‌ها کلیه بدهی‌های بازیکنان پرداخت شد. نمی‌توانند مثل برخی تیم‌های صنعتی هرطور دلشان خواست خرج کنند. آرزویم این است کخ تیم پرسپولیس از نظر مالی بهتر حمایت شود چون برد ما در جامعه شور و نشاط ایجاد می‌کند.
وی درمورد جدایی برخی بازیکنان و اینکه آم‌ها را دیگر در فضای مجازی دنبال نمی‌کند، گفت: هر بازیکنی در تیم است به خاطر شرایط شغلی و حرفه‌ای فالو دارم. با کسی که می‌رود هم در ارتباط هستم ولی اگر همه را نگه دارم باید حدود ۳هزار نفر را داشته باشم. اهل این کارها نیستم. هر که در تیم است را فالو دارم تا رصدشان کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا