اخبار ورزشیفوتبال جهان

پیرلو ۳ مهاجم را در زمستان زیرنظر دارد

باشگاه یوونتوس ۳ مهاجم برای تقویت خط حمله اش در زمستان زیرنظر دارد.

به گزارش پیشرو اسپرت، نشریه «توتو اسپورت» تورین خبر داد باشگاه یوونتوس خود برای نقل و انتقالات زمستانی آماده می کند تا برای تجدیدقوایش بازیکنان دلخواه پیرلو را جذب کند.

در لیست پیرلو برای خریدهای زمستانی۳ بازیکن دیده می شود. دیگو کاستا، ممفیس دپا و دیوک اوریگی خریدهای احتمالی یوونتوس در ژانویه هستند.

بیانکونری به دنبال جانشینی برای موراتا هم است که فرناندو یورنته گزینه خوبی برای بانوی پیر به شمار می آید. کاستا قراردادش را روز گذشته با اتلتیکو فسخ کرد و اکنون بازیکن آزاد است و می تواند به هر تیمی برود.

مهاجم ۳۲ ساله به دلیل مشکلات شخصی قراردادش را با اتلتیکو فسخ کرد و با توجه به داشتن تجربه بازی در پرتغال، اسپانیا و انگلیس می تواند با یوونتوس تجربه حضور در ایتالیا را نیز کسب کند.

دپای دومین گزینه مدنظر پیرلو قراردادش با لیون در تابستان آینده به پایان می رسد و جذب این بازیکن در ژانویه کار سختی است چون در اوضاع کرونایی وضعیت اقتصادی باشگاه طوری نیست که بتوانند مبلغی برای خرید بازیکن پرداخت کنند.

اوریگی گزینه سوم یوونتوس است که لیورپول به دنبال فروش این بازیکن بلژیکی است. لک لک ها آماده انتقال قرضی این بازیکن با بند خرید دائمی به هر باشگاهی هستند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا