اخبار ورزشیفوتبال جهان

پیرلو: پیروزی ارزشمندی مقابل لاتزیو کسب کردیم/ باید آماده بازی با پورتو شویم

سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی مقابل لاتزیو گفت: بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و در نهایت به پیروزی رسیدیم.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در هفته بیست و ششم سری آ مقابل لاتزیو صف آرایی کرد و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

پیرلو بعد از این برد ارزشمند در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا، گفت: بازی را بد شروع کردیم و یک گل زودهنگام با پاس اشتباه دریافت کردیم. اما بعد از آن تیم به خودش آمد و واکنش عالی نشان داد. علی رغم از دست دادن بسیاری از بازیکنان کلیدی خود اما بقیه بازیکنان فوق العاده کار کردند.

وی افزود: ما یک بازی مهم در روز سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا پیش رو داشتیم به همین خاطر به بسیاری از بازیکنان خود استراحت دادیم. مهم این بود که در این بازی با ۳ امتیاز خارج شویم و موفق به کار شدیم. الان من هم مثل بازیکنان خسته هستم و باید استراحت کنم تا خود برای بازی برگشت مقابل پورتو در لیگ قهرمانان آماده کنیم. لیگ قهرمانان برای ما اهمیت زیادی دارد و باید در این بازی شکست بازی رفت را جبران کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا