اخبار ورزشیفوتبال جهان

پیام جنجالی اوزیل به آرسنال / برخی می‌خواهند مرا نابود کنند

ستاره ترکیه‌ای آرسنال در پیامی جنجالی از دریافت حقوق کامل خود و ماندن در این باشگاه سخن گفت.

به گزارش پیشرو اسپرت، مسعود اوزیل از تصمیم خود در خصوص رد کردن کاهش دستمزدش پیامی واضح و جنجالی به باشگاه فرستاد.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد سعی داشتند در این ۲ سال او را نابود کنند به انتقاد از منتقدان پرداخت.

ستاره سابق تیم ملی آلمان در هفته ۳۵۰ هزار پوند دریافت می‌کند و تنها کسی در ترکیب آرسنال است که از کم شدن حقوقش سرباز زد.

اوزیل در مصاحبه با سایت اتلیتک گفت: به عنوان یک بازیکن می‌خواهم همکاری کنم ولی نیاز دارم که اطلاعات و سوال زیادی پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: همه با تعویق حقوق با اینکه چیزهای نامشخص زیادی دارد خوب بودند و مشکلی نداشتند ولی ما باید همه چیز را بدانیم. باید مشخص شود که چه اتفاقی رخ می‌دهد و پول‌ها کجا می‌رود. ولی جزئیات زیادی به ما داده نشد و خیلی سریع در خصوص این اتفاق مهم تصمیم گرفته شد.

اوزیل ۳۱ ساله در ادامه گفت که باید در خصوص شرایط خانواده‌اش و حتی خیریه‌هایش فکر کند تا تصمیم بگیرد که حقوقش کم شود.

اوزیل تصریح کرد:  فکر می‌کنم انتقادها درست نبود و احساس می‌کنم برخی آدم‌ها در این ۲ سال سعی داشتند مرا نابود کنند. مرا ناراحت کنند و تحت فشار قرار دهند.

اوزیل در خصوص ماندن در آرسنال نیز سخن گفت و تصریح کرد: موضع من روشن است.  تا آخرین روز قراردادم در اینجا می‌مانم و هرچیزی که در توان دارم برای این باشگاه خواهم داد.

ستاره آلمانی توپچی‌ها گفت: من تصمیم میگیرم که چه زمانی بروم نه دیگران. در سال ۲۰۱۸، من گزینه های بسیار زیادی داشتم که می‌توانست به من پول بسیار بیشتری به عنوان بازیکن آزاد برسد اما من خودم را متعهد به آرسنال می‌دانم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا