اخبار ورزشیفوتبال جهان

پیام انگیزشی رونالدو به هم‌تیمی‌هایش در پایان سال ۲۰۲۱

فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد پیامی انگیزشی در آغاز سال نو میلادی منتشر کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، کریستیانو رونالدو که تابستان اخیر به حضور سه ساله‌اش در یوونتوس پایان داد و پس از ۱۲ سال به منچستریونایتد بازگشت، از وضعیت کنونی این تیم راضی نیست، اما با انتشار پیامی انگیزشی از هم‌تیمی‌هایش خواست تا سال جدید میلادی را با روحیه‌ای بهتر آغاز کنند و من‌یونایتد را به جایگاهی که به آن تعلق دارد، بازگردانند. مهاجم ۳۶ ساله شیاطین سرخ تا به اینجای فصل ۱۴ گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده و با ۹ گل اختلاف نسبت به برونو فرناندس و میسون گرین‌وود بهترین گلزن این تیم در فصل جاری به شمار می‌رود.

فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ پیامش را اینطور آغاز کرد: «سال ۲۰۲۱ رو به پایان است و علیرغم ۴۷ گلی که در تمام رقابت‌ها به ثمر رساندم، سال آسانی نبود. دو باشگاه متفاوت و پنج مربی متفاوت. با تیم ملی‌مان در مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ بازی کردم و مرحله انتخابی جام جهانی (پلی‌آف) برای سال ۲۰۲۲ در انتظارمان است. در یوونتوس، افتخار می‌کردم که سری A ایتالیا و سوپرجام ایتالیا را بردم و گلزن برتر سری A شدم. برای پرتغال، تبدیل شدن به برترین گلزن یورو نیز در سال جاری امتیاز بالایی بود. و البته بازگشتم به اولدترافورد همیشه یکی از نمادین‌ترین لحظات در دوران حرفه ای من خواهد بود».

در ادامه پیام برنده پنج توپ طلا می‌خوانید: «اما من از آنچه در منچستریونایتد به دست می‌آوریم، راضی نیستم. هیچکدام از ما از این وضعیت خوشحال نیستیم و از این بابت مطمئن هستم. می‌دانیم که باید سخت‌تر کار کنیم، بهتر بازی کنیم و بسیار بیشتر از آنچه که در حال حاضر ارائه می‌دهیم، ارائه دهیم. بیایید این شب سال نو را به نقطه عطفی در این فصل تبدیل کنیم! بیایید سال ۲۰۲۲ را با روحیه‌ای بالاتر و ذهنیتی قویتر در آغوش بگیریم. بیایید خودمان را بالاتر و فراتر ببریم، بیایید به ستاره‌ها برسیم و این باشگاه را درست در جایی که به آن تعلق دارد، قرار دهیم! به ما بپیوندید، ما روی همه شما حساب می‌کنیم! سال نو مبارک و به زودی شما را می‌بینم!».

منچستریونایتد که در حال حاضر با دو بازی کمتر و ۳۱ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر است، با منچسترسیتی صدرنشین ۱۹ امتیاز اختلاف دارد. شاگردان رالف رانگنیک همچنین باید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با اتلتیکومادرید و در دور سوم جام حذفی با استون‌ویلا رقابت کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا