اخبار ورزشیفوتبال جهان

پوچتینو: بازیکنان من قهرمان هستند

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، پس از صعود تیمش به فینال چمپیونزلیگ، بازیکنانش را قهرمان نامید.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از “ورزش سه”، تاتنهام که در دیدار رفت با یک گل مغلوب آژاکس شده بود، در دیدار امشب هم در همان نیمه اول دو گل خورد تا ۳-۰ از حریف عقب بیفتد اما هت تریک لوکاس مورا در نیمه دوم، این تیم را به فینال مادرید رساند.

پوچتینو که پس از پایان بازی، شادی عجیب و غریبی از خود بروز داد، به خبرنگاران گفت:” هنوز حرف زدن خیلی سخت است. خیلی احساساتی هستم. این اتفاق فوق العاده است. متشکرم فوتبال. از این بچه ها متشکرم، بازیکنانم، قهرمان هستند. در یک سال گذشته، من به همه گفتم که من بازیکنانی دارم که قهرمان هستند.

نیمه دوم فوق العاده بود. بدون فوتبال، تجربه کردن چنین احساساتی غیرممکن است. من اکنون خیلی احساساتی شده ام. از هواداران مان بسیار متشکرم. و کسانی که از ابتدای فصل به ما باور داشتند. فکر می کنم این فوق العاده است. توصیف این اتفاق غیرممکن است.

ما قبل از بازی صحبت می کردیم که وقتی کار کنید و وقتی عشق را احساس کنید، استرسی وجود ندارد، این شور است. فکر می کنم احساسی که امروز نشان داد، شور خالص بود. ما عاشق این ورزش که فوتبال است، هستیم.

فکر می کنم دیدار یک چهارم نهایی مقابل سیتی و بازی امروز، فوق العاده بود. دیدار خیلی سختی بود. رسیدن به چنین سطحی دشوار بود. این رقابت ها بسیار بزرگ است. من از اینکه مربی هستم، از اینکه در فوتبال کار می کنم و اینکه چنین تیمی را هدایت می کنم، شکرگزارم.”

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا