اخبار ورزشیفوتبال جهان

پوتی: اوزیل، هدف آسانی برای انتقاد است/فوتبالیست ها همیشه محکوم هستند!

ستاره اسبق آرسنال از مسعود اوزیل حمایت کرد و از همه خواست در انتقاد از ستاره آلمانی، جانب انصاف را رعایت کنند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در هفته ای که گذشت، رسانه ها عنوان کردند بازیکنان آرسنال توافق کرده اند در دوران کرونایی، ۱۲٫۵ درصد از حقوق شان کسر شود تا باشگاه تحت فشار زیادی قرارنگیرد.

در همان زمان نیز اعلام شد ۳ بازیکن توپچی ها که یکی از آنها «مسعود اوزیل» است، از این تصمیم خودداری کرده اند.این رفتار البته با انتقاد رسانه ها، کارشناسان و حتی مردم مواجه شد.

امانوئل پوتی، فوتبالیست اسبق تیم ملی فوتبال فرانسه و عضو آرسنال در سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۰ این مورد را  تحلیل کرده است.

ستاره پیشین خط حمله تیم لندنی به میرر گفت:اوزیل در چند سال گذشته هدفی آسان برای مردم و منتقدان بوده است.همیشه به دلیل عملکردش که ضعف داشته، زیر ذره بین منتقدان قرارگرفته است. به خصوص که بالاترین سطح درآمد را در آرسنال داشته است.

وی ادامه داد: به نظرم به او باید منصفانه نگاه شود. خود من در جریان هستم که او چه کارهای خیریه ای انجام می دهد. خبردارم که چه کمک هایی را در اختیار کودکان در جوامع مختلف قرارداده است. البته بازیکنان دیگر هم همینگونه اقدامات داشته اند.

پوتی افزود: او اقدامات کمکی زیادی کرده  و بسیاری از مردم از این موضوع خبرندارند. در حالیکه تصمیم او در قضیه کاهش حقوق را همه می دانند.

ستاره اسبق تیم ملی فرانسه اظهار کرد: باید در نظر گرفت که اوزیل نگفته حقوقش را کاهش نمی دهد. بلکه عنوان کرد می خواهد کمی صبر کند تا مشخص شود در وضعیت کرونایی، چه اتفاقی برای باشگاه رخ  می دهد.

او گفت: مسلما در شرایط کنونی همه باشگاه ها تحت تاثیر کرونا قرار می گیرند، اما وقتی این بحران پشت سرگذاشته شد، رقابت ها بازخواهند گشت، تلویزیون و حامیان مالی مجددا پول سرازیر خواهند کرد.

پوتی که با تیم کشورش فاتح جام جهانی ۱۹۹۸ شد، عنوان کرد: در شرایط کنونی، کرونا انسان های بیشماری را از نظر اقتصادی و اجتماعی تحت تاثیر قرارداده است. بازیکنان، مربیان و باشگاه ها تحت فشار هستند. مردم خبر ندارند که بازیکنان و باشگاه ها چه می کنند. اما آنها همواره مورد انتقاد هستند.

این چهره تصریح کرد: نمی خواهم مانع انتقاد کارشناسان و مردم شوم اما حس می کنم فوتبالیست ها، تحت هر شرایطی مورد انتقاد هستند. هر اتفاقی که در جامعه می شود، از آنها انتقاد می شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا